تعمیر ماشین لباسشویی بوش در ارتش

تعمیر ماشین لباسشویی بوش در ارتش

تعمیر ماشین لباسشویی بوش در ارتش

بهترین برندها نیز گاهی دچار خرابی و مشکلات خاصی خواهند شد و کیفیت بالا در یک محصول نمی تواند ضمانت کننده خراب نشدن قطعات دستگاه باشد بنابراین ماشین لباسشویی های بوش نیز از این قاعده مستثنی نیستند و ممکن است خراب شوند پس اگر در منطقه ارتش ساکن هستید برای تعمیر ماشین تان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش در ارتش را از دست ندهید.

تعمیر لباسشویی در ارتش

صدای غیر عادی در ماشین لباسشویی بوش؟

یکی از معایب اصلی ماشین لباسشویی بوش تولید صدای غیر عادی به ویژه هنگام خشک کردن لباس است.

دو عامل اصلی وجود دارد که می تواند این مشکل را ایجاد کند. اولین دلیل آسیب رسیدن به دیگ بخار دستگاه است که در این صورت بلبرینگ ها ، شافت ها ، سه سیستم و آب بندهای داخلی تخلیه معیوب هستند. عامل دوم مشکل موتور ماشین لباسشویی است که نیاز به تعویض شافت موتور ، فیوز یا یاتاقان دارد. البته دلایل دیگری مانند خرابی پمپ ، اتصالات شل و … ممکن است صدای غیرطبیعی تولید کند.

کمبود آب در لباسشویی بوش وجود دارد؟

در ماشین لباسشویی بوش ، دو قسمت وظیفه ورود آب به ماشین را دارند. قسمت اول شیر برقی است که وظیفه قطع و وصل منبع تغذیه را بر عهده دارد و قسمت دوم آب بند است که در ماشین لباسشویی جدید بوش قرار دارد. در سری جدید بوش ، هنگامی که هر دو قسمت به دلایلی آسیب ببینند ، خطایی در صفحه F29 ظاهر می شود. توجه داشته باشید که هنگام اتصال دستگاه هنگام اتصال این قطعات ، کمبود آب رخ نمی دهد و صدای کم آبی را می شنوید اما آب وارد آن نمی شود. در همین رابطه پیشنهاد می کنیم مقاله “دلیل عدم وجود آب در ماشین لباسشویی” را مطالعه کنید.

اگر در این مورد مشکل دارید بهتر است با متخصصان نمایندگی تعمیرات بوش و یا تعمیر ماشین لباسشویی بوش در ارتش تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی در ارتش

آیا لباس ها در انتهای لباسشویی بوش گرم و چین دار هستند؟

اگر لباس ها پس از اتمام کار بسیار گرم و چروکیده باشند ، ماشین لباسشویی بوش خوب است. تنها نکته منفی دستگاه نصب اشتباه است. به سادگی شلنگ ورودی آب شستشو را از شیر آب گرم باز کنید و آن را به شیر آب سرد وصل کنید.

در صورت ادامه مشکل با خدمات تعمیرات در ارتش در مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در تهران تماس بگیرید و یا مقاله “لباس‌ها در انتهای ماشین لباسشویی گرم و چروک هستند” را بخوانید.

درب ماشین لباسشویی بوش باز نمی شود؟

این یک مشکل رایج در مورد ماشین لباسشویی های بوش است و هنگامی رخ می دهد که سنسور قفل درب هنوز فرمان باز شدن را نداده است ، اما کاربر می خواهد درب دستگاه را باز کند.

در چنین شرایطی ممکن است نیاز به تعویض دسته ، تخلیه و حتی میکروسوئیچ باشد.

در یک مقاله تخصصی ، این مشکل را به طور عمیق بررسی کرده ایم و توصیه می کنیم این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی بوش در ارتش

دستگاه به طور مداوم کار می کند!

یکی از معایب نسبتاً رایج ماشین لباسشویی بوش این است که دستگاه گاهی به طور مداوم کار می کند و متوقف نمی شود. در هنگام بروز این مشکل معمولاً خطای F23 روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی ظاهر می شود.

F23 در ماشین لباسشویی بوش به سنسور تشخیص نشتی دستگاه متصل است. این خطا هنگام ریختن آب به ماشین لباسشویی به دلایلی ظاهر می شود. البته در سری جدید ماشین لباسشویی این خطا جای خود را به کد خطای E23 داد. برای اینکه با این مشکل آشنا شوید ، مقاله “خطای ماشین لباسشویی بوش F23” را بخوانید.

مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در ارتش

شاید شما یکی از افرادی باشید که از برند بوش استفاده می کنید و قطعا با ورودتان به این صفحه نیازمند یک تعمیرکار درست و حسابی برای تعمیر لوازم خانگی بوش همچون ماشین لباسشویی تان هستید. شما می توانید به صورت آنلاین و یا به صورت تلفنی با متخصصان ما در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش در ارتش در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *