نمایندگی بوش در غرب تهران | تعمیرات تخصصی + ✔گارانتی ۶ ماهه✔

نمایندگی بوش در غرب تهران

تماس با نمایندگی بوش غرب تهران

۶۶۹۲۴۲۱۵ – ۰۲۱

انواع خدمات نمایندگی

 

دریافت خدمات از نمایندگی بوش غرب تهران 

همین حالا می‌توانید با ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا یک تکنسین در سریع‌ترین زمان ممکن به محل شما اعزام شود و تعمیرات را آغاز کند. در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام هم می توانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. 

 

محدوده ارائه خدمات نمایندگی 

صادقیه، جنت آباد، ستارخان، گیشا، پونک، شهران، تهرانسر، مرزداران، شهرک آزادی، چیتگر، دهکده المپیک، طرشت، شهرک اکباتان، فردوس و…

 

سوالات متداول درباره نمایندگی تعمیرات بوش در غرب تهران 

 

نحوه ارائه خدمات و ثبت درخواست به چه صورت است؟

برای درخواست و دریافت خدمات تعمیرات از نمایندگی بوش غرب تهران، می‌توانید با شماره تماس درج‌شده تماس بگیرید. پشتیبان‌های ما پس از ثبت مشکل و دریافت آدرس و مشخصات شما، یک تکنسین را به محل مورد نظر شما اعزام می‌کنند. اگر مشکل را دقیق نمی دانید هم نگران نباشید؛ کافیست تماس بگیرید تا مشاوره مناسبی را از ما دریافت کنید.

انواع خدمات تعمیراتی شما کدامند؟

بوش فا، به عنوان نمایندگی رسمی بوش در غرب تهران، خدمات گسترده‌ای از جمله سرویس دوره‌ای، عیب‌یابی، تعویض قطعات و تعمیرات مختلف لوازم خانگی بوش را ارائه می‌دهد. پس در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به هر گونه خدمات، می‌توانید روی مجموعه ما حساب کنید.

کدام لوازم خانگی را تعمیر می‌کنید؟

ما تمامی خدمات مربوط به سرویس و تعمیرات لوازم خانگی بوش از قبیل ظرفشویی، یخچال، فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و دیگر لوازم خانگی این برند را ارائه می‌دهیم.

آیا خدمات در محل ارائه می‌شود یا در تعمیرگاه مرکزی؟

اکثر خدمات تعمیراتی لوازم خانگی بوش در منزل یا محل مورد نظر شما انجام می‌شود. اما در شرایط خاصی که نیاز به تعویض قطعات اساسی یا بررسی‌های دقیق‌تر و طولانی‌تر باشد، وسیله به تعمیرگاه مرکزی منتقل می‌شود و پس از تعمیرات، به شما تحویل داده می‌شود.

سرعت انجام تعمیرات چقدر است؟

تکنسین‌های ما تلاش می‌کنند تا تعمیرات لوازم خانگی شما را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند. به طور معمول، این فرآیند بیشتر از ۱ تا ۲ ساعت بیشتر طول نمی‌کشد؛ مگر اینکه تعمیرات اساسی نیاز باشد.

ساعات کاری مجموعه چگونه است؟

مجموعه ما از ۸ صبح تا ۱۰ شب آماده ارائه خدمات به مشتریان خود در سراسر محله‌های غرب تهران می باشد.

مدت زمان اعزام تکنسین چقدر است؟

پس از ثبت درخواست، معمولاً تکنسین ما در همان روز و در مدت زمانی بین یک تا چند ساعت بسته به لوکیشن مورد نظر، در محل شما حضور پیدا خواهد کرد. 

نحوه و زمان پرداخت هزینه به چه صورت است؟

پس از بررسی و عیب‌یابی وسیله توسط تکنسین، هزینه نهایی به شما اعلام می‌شود و در صورت موافقت، روند تعمیرات آغاز می‌شود و شما در پایان کار مبلغ را پرداخت خواهید کرد.

آیا قطعات تعویضی اصل هستند؟

بله، تمام قطعات تعویضی ما اصل و اورجینال هستند و از نمایندگی‌های رسمی بوش تهیه می‌شوند. البته اگر محدودیت مالی داشته باشید، گزینه‌ دیگری یعنی استفاده از قطعات درجه یک چینی به خواست خودتان هم به شما پیشنهاد می‌شود.

هزینه سرویس و تعمیرات چقدر است؟

هزینه‌ها بر اساس نوع لوازم خانگی و مشکل آن متغیر است. در نتیجه پس از بررسی توسط تکنسین، هزینه به شما اعلام می‌شود.

آیا خدمات شما شامل گارانتی است؟

بله، تمامی خدمات تعمیراتی ما دارای ۶ ماه گارانتی هستند. در صورت بروز هرگونه مشکل در قطعات تعویض یا تعمیر شده، می‌توانید به صورت رایگان از خدمات ما مجدداً بهره‌مند شوید.

 

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی بوش در غرب تهران بوش فا چیست؟

  •    استفاده از قطعات اصل و اورجینال 
  •    هزینه ها و قیمت طبق تعرفه اتحادیه 
  •    ۶ ماه گارانتی تعمیر 
  •    اعزام سریع تکنسین 
  •    ارائه اکثر خدمات در محل و منزل شما 
  •    وجود تکنسین های باتجربه و حرفه ای 
  •    دریافت هزینه بعد از انجام کار 
  •    ارائه خدمات ۰ تا ۱۰۰ حمل و نقل در صورت نیاز  
  •    ارائه خدمات به تمام مناطق غرب تهران بدون محدودیت

 

آشنایی با نمایندگی خدمات بوش در غرب تهران

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی بوش در غرب تهران یکی از راه های موثر برای زمانی است که متوجه شدید یکی از وسایل خانگی که از این برند در اختیار دارید، خراب شده و نیاز به تعمیر دارد. یکی از مزایای کمک گرفتن از تکنسین های این نمایندگی این است که نمایندگی خدمات بوش تهران به صورت شبانه روزی می تواند به مشتریان کمک کند تا تمامی مشکلات وسایل خانگی خود از قبیل:

  • انواع یخچال، ساید بای ساید، یخچال فریز، یخچال دو قلو
  • ماشین لباسشویی درب بالا، ماشین لباسشویی درب جلو
  • انواع ماشین ظرفشویی
  • تعمیر جاروبرقی و جاروهای شارژی
  • سولاردام، ماکروفر، مایکروویو
  • بخارشو
  • اسپرسو ساز
  • قهوه ساز
  • آبمیوه گیر و مخلوط کن

را در کمترین زمان ممکن رفع نمایند. همانطور که می دانید بوش یکی از شرکت های فعال و موفق در زمینه ساخت و تولید لوازم خانگی و برقی می باشد که سالیان سال است که نمایندگی های رسمی در ایران دارد. از این رو وجود یک نمایندگی تعمیرات بوش در غرب تهران نیز می تواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که در غرب تهران زندگی می کنند و نیاز به حضور فوری تکنسین های فعال در خدمات بوش در غرب تهران دارند.

یکی از مزایای مرکز تعمیرات بوش غرب، هزینه مناسبی است که در قبال نیاز مشتری دریافت می کند. چرا که استفاده از لوازم اورجینال و همچنین استخدام نیروهای کاربلد همگی باعث شده تا پس از تعمیر و تحویل درب منزل، یک ضمانتنامه نیز به مشتریان تحویل داده شود. قاعدتا شمایی که در حال مطالعه این صفحه هستید، نیاز دارید به اینکه از یک نمایندگی برای تعمیر وسایل خود کمک بگیرید. پس ما در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا باید از نمایندگی تعمیرات بوش در غرب تهران کمک بگیرید.

 

توضیحاتی درباره مجموعه بوش فا 

 

دیگر مناطق ارائه خدمات بوش فا در تهران 

نمایندگی بوش شمال تهران

 

تلفن:

۲۲۵۵۳۴۹۶ – ۰۲۱

نمایندگی بوش جنوب تهران

 

تلفن:

۶۶۰۸۸۹۵۰-۰۲۱

نمایندگی بوش شرق تهران

 

تلفن:

۰۹۱۹۸۰۰۰۵۸۰

 

4 دیدگاه برای “نمایندگی بوش در غرب تهران | تعمیرات تخصصی + ✔گارانتی ۶ ماهه✔

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *