نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش

نمایندگی ماشین ظرفشویی بوش در تهران

ماشین ظرفشویی بوش یکی از لوازم آشپزخانه است که امروزه توسط بسیاری از خانواده ها استفاده می شود. در صورتی که نکات مورد نیاز برای نگهداری از ماشین ظرفشویی رعایت نشود امکان دارد به زودی خراب شود و دچار مشکل شود. در این صورت باید با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش تماس حاصل نمایید.

در چه صورت به تعمیر ماشین ظرفشویی نیاز است؟

ظرف ها به درستی تمیز نمی شوند

ممکن است به دلیل کافی نبودن و یا عدم کیفیت مواد شوینده باشد و یا آب به درستی در محفظه ماشین ظرفشویی پخش می شود. در صورتی که این مشکل را دارید خود نمی توانید آن را تعمیر کنید زیرا در این زمینه مهارت و تجربه کافی ندارید. بنابراین بهتر است با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش در تهران تماس حاصل نمایید.

آب ماشین ظرفشویی تخلیه نمی شود

در صورتی که پمپ ماشین ظرفشویی مشکل داشته باشد این مشکل پیش می آید. 

ماشین ظرفشویی روشن نمی شود 

در صورتی که سیستم برق دستگاه مشکل داشته باشد ممکن است ماشین روشن باشد.

دکمه های ماشین لباسشویی به درستی عمل نمی کند

در این موارد احتمال مشکل دار بودن برد دستگاه وجود دارد.

وجود لکه های زیاد در ظروف ماشین

در این صورت مواد شوینده به اندازه کافی کیفیت ندارد.

ظرف ها به خوبی خشک نمی شوند

سیستم تخلیه ماشین دچار مشکل شده است و برای رفع آن باید به نمایندگی مجاز بوش تماس بگیرید. 

تعمیرگاه مجاز ظرفشویی بوش در تهران 

ماشین ظرفشویی یکی از قطعاتی است که در صورت خرابی، جهت تعمیرات باید به نمایندگی مجاز ظرفشویی بوش سپرده شود؛ حال چرا نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در تهران؟

  • نمایندگی مجاز بوش در تهران بیش از ۳۰ سال است که در زمینه تعمیرات لوازم خانگی بوش فعالیت دارد و دارای شعبات مختلف در تمام نقاط تهران میباشد.
  • نمایندگی بوش وقت شناس است و در اسرع وقت نیروهای خود را برای رفع مشکلات مشتری به محل مورد نظر می فرستد. 
  • دارای سیستم هپی کال میباشد که در این صورت میزان رضایت مشتری مشخص خواهد شد، در صورتی که مشتری از میزان خدمات رضایت کافی را نداشته باشد مشکل وی پیگیری خواهد شد. 
  • در صورتی که نیاز به تعویض قطعه باشد از قطعات اورجینال و فابریک استفاده میشود و ضمانتنامه های بابات گارانتی به مشتری ارائه میشود.
  • هزینه خدمات بر طبق اتحادیه مشخص می باشد و فاکتور قیمت در آخر به مشتری داده میشود.
  • نمایندگی بوش عضو رسمی اتحادیه صنایع ورودتی، تهویه مطبوع لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و … می باشد
  • تعمیرکاران بوش بعد از درخواست مشتری خود را سریعا به محل مورد نظر می رسانند. 
  • نمایندگی بوش در تهران دارای تکنسین های مجرب در زمینه تعمیرات لوازم خانگی بوش هستند که ازش ها به روز به آنها داده میشود تا با مشکلات روز آشنا باشند و بتواند با کمک تکنیک های به روز آن مشکل را رفع نمایند.
  • نمایندگی بوش در تمام نقاط تهران شعبه دارد و شما به راحت می توانید یکی از ضپ شعباتی که نزدیک است تماس بگیرید.
  • سابقه نمایندگی بوش در تهران بیش از ۳۰ سال است. 

نکته: در هنگام انتخاب نمایندگی به هیچ عنوان با نمایندگی های متفرقه تماس نگیرید و سعی کنید با نمایندگی مجاز بوش در تماس باشید. 

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در تهران

نمایندگی بوش در تهران به عنوان نمایندگی های مجاز در تهران و با داشتن شعبه های مختلف در تمام نقاط تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزانی است که دستگاه ظرفشویی تان دچار مشکل شده است. 

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در محل

در صورتی که شما عزیزان نیاز به تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در محل باشید، نمایندگی مجاز بوش در تهران آماده خدمت رسانی در محل مورد نظر شما باشد. 

تعمیر ظرفشویی بوش در محل به این صورت است که ابتدا باید با یکی از شعبات نمایندگی بوش در تهران تماس حاصل نمایید.

سپس منتظر بمانید تا تعمیرکاران در محل مورد نظر حاضر شوند. (معمولا تعمیرکاران نیم الی یک ساعت بعد از درخواست به محل مورد نظر خواهند رسید).

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش

طریقه نگهداری از ماشین ظرفشویی

همانطور که در بالا گفته شد باید از ماشین ظرفشویی به خوبی نگهداری شود تا حداقل خرابی و مشکلات را به بار آورد. در ادامه نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در تهران  نکاتی را جهت نگهداری درست از ماشین ظرفشویی یادآور کرده است.

  • نمک ظرفشویی بوش

این ماده برای کمک کردن  یا گرفتن سختی آب استفاده میشود .کار این ماده شستشویی ماشین است و ماشین را برای نظافت بعدی  آماده میکند. دقت کنید که این ماده در مناطق مختلف کارکرد مختلفی دارد بنابراین در استفاده از مقدار آن نهایت احتیاط را انجام دهید.

  • مایع جلا دهنده ظرفشویی بوش

در صورتی که ماشین ظرفشویی داشته باشید حتما با مشکل خش افتادن ظروف برخورده اید دلیل این مشکل از مایع جلادهنده است.به نکاتی که در ادامه گفته شده توجه کنید.

این مایع در ۵ دقیقه آخر همراه با بخار می تواند به براقیت ظرف ها کمک کند. در صورتی که مقدار آن زیاد باشد ظروف را خش دار میکند و اگر مقدار آن کم باشد هم باعث این مشکل می شود. اگر مقدار مایع جلادهنده زیاد باشد ظرف­ها را خش می اندازد.این مشکل لکه دار شدن ظرف ­ها و یا خش افتادن بر روی آنها به اندازه مایع جلادهنده برای ظرفشویی بوش نمی­باشد.در صورتی که برد الکتریکی ماشین خراب باشد حتما باید با نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش تماس حاصل نمائید.

ارور های ماشین ظرف شویی بوش را جدی بگیرید

قطعا می دانید که یکی از مزیت های لوازم خانگی بوش این است که مصرف کننده با کمک صفحه نمایش گر و ارور هایی که این صفحه نشان می دهد متوجه ی خرابی قطعه ای در وسیله ی خود می شوند و می توانند خیلی فوری این مشکل را بر طرف کنند. متاسفانه خیلی از افراد معنی این ارور ها و هشدار هایی که روی پنل نمایان می شوند را نمی دانند به همین دلیل سعی می کنند به آن ها بی توجه باشند غافل از این‌ که هر چه بیش تر به این ارور ها بی توجه باشند آسیب بیش تری به ماشین خود وارد می کنند؛ به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تا امروز معنی ارور هایی که ماشین ظرف شویی بوش نشان می دهد را خدمت شما عرض کنیم و اضافه کنیم که علت بروز این مشکل چیست پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش

ارور  E01  یا F01  به چه معنا است

چنان چه ارور e01  را در ظرف شویی خود مشاهده کردید بهتر است به سراغ المنت حرارتی بروید و چک کنید که مبادا این المنت ها آسیب دیده باشند.  علاوه بر این باید سنسور دمای دستگاه را نیز چک کنید.  برای رفع این ارور نیز اگر مشکل از خرابی قطعات ذکر شده به وجود آمده بود می توانید آن ها را تعمیر و یا تعویض کنید فقط حواستان باشد که تعمیر این قطعات کار کاملا تخصصی است و حتما باید برای انجام آن با یک تکنسین حرفه ای تماس بگیرید.

ارور  E02  یا F02  به چه معنا است

باید خدمتتان عرض کنیم که ارور E2  معمولا با ارور E1  نشان داده می شود و این ارور قصد دارد به شما بگوید که سنسور درجه حرارت ماشین به درستی کار نمی کند. شما می توانید برای رفع این هشدار اتصالات مقاومتی سنسور را با کمک مولتی متر چک کنید؛ لازم به ذکر است که اندازه ی این سنسور باید ۵۰ اهم باشد در غیر این صورت باید با تعمیر کار حرفه ای تماس بگیرید تا این مشکل به طور اساسی حل شود.

ارور E03  یا F03  به چه معنا است

این ارور به این معنا است که ماشین نمی تواند در آن زمانی که باید آب را پر کند و به صورت اتوماتیک آب دستگاه را خالی می کند.  برای حل این مشکل ابتدا باید به سراغ سیستم آبرسانی ماشین خود بروید و چک کنید که مبادا شیلنگی که آب را وارد ماشین می کند خمیدگی داشته باشد و اگر شیلنگ مشکلی نداشت فیلتر ورودی آب را چک کنید که بسته نباشد زیرا ممکن است باقی مانده ی غذا موجب مسدود شدن این فیلتر شده باشد که حتما باید آن را تمیز و یا تعویض کنید.  البته ممکن است مشکل از سنسور سطح آب باشد پس حتما آن را نیز چک کنید و در آخر نیز می توانید پمپ تخلیه را چک کنید.

ارور E04  یا F04  به چه معنا است

این ارور E04  مربوط به سنسور کنترل فشار آب است و اگر این قطعه و یا آب پاش نتوانند درست کار کنند این ارور روی پنل طرف شویی نمایان می شود.  احتمال این که آبپاش ها جرم گرفته باشند و نتوانند به خوبی آب را پخش کنند  خیلی بالا است پس ابتدا چک کنید که آب پاش ها به خاطر کثیفی مسدود نشده باشند. البته امکان دارد سنسور کنترل فشار آب خراب و یا مسدود شده باشد پس حتما آن را نیز چک کنید تا مطمئن شوید که مشکل از کدام از این قطعات است و آن ها را تمیز و یا تعویض کنید تا مشکل حل شود.

ارور  E05  یا F05  به چه معنا است

ارور E05 را روی صفحه نمایش گر دستگاه دیدید یعنی مخزن دستگاه پر شده است و سنسور مربوط به آن نتواند جلوی این کار را بگیرد. ابتدا باید سنسور سطح آب را چک کنید که کثیف نباشد اگر این سنسور مشکل نداشت باید اتصالات سنسور را چک کنید که مبادا سیمی شل و یا قطع شده باشد. از آن جایی که شیر های برقی مسئول وارد شدن آب به داخل ماشین هستند نیز باید چک شوند. 

اگر تمام این موارد را چک کردید و متوجه شوید همگی سالم هستند باید به سراغ برد الکترونیکی ماشین بروید؛ البته احتمال خراب بودن این قطعه خیلی کم تر از دیگر موارد است و چنان چه مشکل از این قطعه باشد شما نباید به هیچ عنوان به آن دست بزنید و حتما باید تعمیر و یا تعویض آن را به یک فرد کاملا متخصص بسپارید.

تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش

ارور E06  یا F06  به چه معنا است

اگر این ارور را روی صفحه ماشین خود مشاهده کردید بدانید که سنسور کیفیت آب خراب شده است و برای رفع آن نیز تنها راه چاره این است که این قطعه را عوض کنید.  البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که اگر خیلی زود متوجه ی مشکل شوید شاید بتوان با تعمیر قطعه مشکل را حل کرد.

ارور E07  یا F07  به چه معنا است

ممکن است قبل از این که متوجه ی این ارور شوید متوجه شوید که ظرف های داخل ماشین ظرف شویی خیس هستند و ماشین ظرف شویی نمی تواند ظرف ها را خشک کند . البته ممکن است که ظرف ها را به شکل درستی نچیده باشید و ماشین نتواند ظرف ها را خشک کند و یا این که ممکن است از مواد شوینده نا مرغوب استفاده کرده باشید و این مشکل به وجود می آید.

ارور E09  یا F09  به چه معنا است

این ارور یعنی این که المنت خطی خراب شده است. ارور E10  نیز برای مواقعی است که المنت هیتر خراب است و برای رفع آن باید چک کنید که المنت ها دچار گرفتگی نشده باشند. ارور E11  می گوید که سیم کشی و مقاومت گرمایی ماشین خداب شده است.  البته احتمال دارد که ترموستات یا سنسور دما نیز مشکل پیدا کرده باشند. برای رفع این ارور باید سیم های مرتبط با سنسور دما و ترموستات را چک و  اگر مشکل خراب بودند آن ها را عوض کنید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *