نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش

شرکت تجاری بوش با بیش از نیم قرن سابقه در تولید لوازم برقی خانگی اکنون از برترین و بهترین هاست. زیرا با این سابقه نشان می دهد که چقدر در میان مردم محبوب است. این برند با رعایت کامل استاندارد ها و تضمین کیفیت و اصالت کالا، مرغوبیت کالای خود را ثابت کرده است. اولین اولویت شرکت لوازم خانگی بوش رضایت مشتری و اصل بودن کالا بوده و هست. همین طور می توان گفت هر شرکتی در این زمینه موفق نبوده است. برند های زیادی در بازار لوازم برقی وجود دارد اما هیچکدام به سطح برند بوش نمی رسد. لوازم برقی بوش در اکثر کشور های جهان تولید می شود از جمله ترکیه، کره جنوبی، ژاپن و غیره…  اما اصلی ترین و مرغوب ترین لوازم برقی بوش ساخت آلمان است. با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش همراه ما باشید.

انواع لوازم برقی بوش

شرکت آلمانی بوش لوازم برقی متعددی در طرح ها و رنگ ها و مدل های متفاوت ساخته و با بهترین کیفیت وارد بازار نموده است. برای مثال یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، مایکروفر، تستر، آبمیوه گیری، چرخ گوشت، سرخ کن، سبزی خردکن، غذا ساز و غیره… امروز می خواهیم راجبه ماشین لباسشویی بوش صحبت کنیم، قطعا در هر خانه ای افرادی زندگی می کنند جمعیت اعضای خانواده چه زیاد باشد و چه کم برای شستن لباس های خود به وسیله ای به نام لباسشویی احتیاج دارند که دارای ویژگی های زیر باشد:

  • ماشین لباسشویی از برندی خریداری شود که اصل باشد.
  • دارای نشان استاندارد مصرف باشد.
  • کم صدا باشد.
  • رنگ و مدل دلخواه را داشته باشد.
  • شستن لباس ها که تنها کار آن است را به خوبی انجام دهد.
  • دارای آپشن خشک کن و ضد چروک باشد.
  • دارای نمایندگی انحصاری تعمیر محصولات باشد.
  • و غیره…

پس اگر می خواهید لوازم برقی خریداری کنید که چندین سال کار کند ما به شما عزیزان محصولات برند لوازم برقی خانگی بوش ساخت آلمان را پیشنهاد می کنیم. بعضی افراد می گویند قیمت لوازم برقی بوش زیاد است اما ما می گوییم با توجه به کیفیت و کار کرد این محصولات با قیمت آن ها متناسب است. به زبان ساده تر این قیمت ها به آن محصولات می ارزد.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش

نکات مهم در رابطه با سالم ماندن ماشین لباس شویی

طبیعی است  که هر وسیله ی برقی بعد از مدتی دچار نقص شود و فرقی هم‌ نمی کند که وسیله ی شما از چه برندی باشد .اگر مایل هستید عمر ماشین لباس شویی خود را افزایش دهید حتما نکات زیر را رعایت کنید.

  • سعی کنید ماشین خود را در یک سطح صاف قرار دهید.
  • بعد از هر بار شست و شو درب ماشین را باز بگذارید تا محیط داخل ماشین به خوبی خشک شود.
  • هر از چند گاهی از قرص های مخصوص ماشین لباس شویی استفاده کنید.
  • حتما از پودر لباس شویی مرغوب و با کیفیت استفاده کنید.
  • از آن جایی که ممکن است پرز لباس، گیر سر، سنجاق و غیره داخل ماشین گیر کند و راه فیلتر را مسدود کند باید مرتب فیلتر ماشین را چک و در صورت لزوم آن را عوض کنید.
  • و غیره

تعمیر ماشین لباس شویی بوش

لازم به ذکر است که بوش یکی از بهترین و با کیفیت ترین برند های لوازم خانگی است که چندین سال است برای این که تعمیر لوازم خود را راحت تر کند ارور هایی روی صفحه نمایش گر دستگاه به کاربر نشان می دهد این گونه دیگر نیاز نیست ساعت ها وقت برای تشخیص خرابی تلف شود. هر قطعه که از ماشین خراب شود و نتواند آن گونه که باید عمل کند پنل ماشین اروری را نشان می دهد و کاربر می تواند مشکل را به سرعت حل کند به همین منظور ما امروز به تعدادی از این ارور ها را برای شما شرح می دهیم و علت نمایان شدن آن ها را نیز خدمتتان عرض می کنیم پس برای فهمیدن این ارور ها با ما همراه باشید.

Open Tap Close Tap

اگر این ارور را مشاهده کردید باید بدانید که آب به داخل سیستم ماشین وارد نشده است ؛ امکان دارد در چنین وضعیتی مشکل از شیر آب و یا شیلنگ ورودی باشد شما ابتدا باید این دو نورد را چک کنید و اگر مشکل تنها پیچ خوردگی شیلنگ بود خودتان آن را حل کنید در غیر این صورت برای تعمیر ماشین لباس شویی خود حتما باید با یک تکنسین حرفه ای تماس بگیرید و کار را به او بسپارید.  علاوه بر این دو مورد ذکر شده احتمال این که فشار آب کم باشد نیز وجود دارد ؛ قطعا می دانید که در این وضعیت کار خاصی از دست شما بر نمی آید و باید صبر کنید تا فشار آب زیاد شود.

NO DRAIN PUMP

اگر این ارور را روی صفحه نمایش ماشین مشاهده کردید بدانید که ماشین نمی تواند آب را به درستی تخلیه کند. ما به شما راه کاری را آموزش می دهیم تا بتوانید تعمیر ماشین لباس شویی خود را انجام دهید. برای رفع این مشکل ابتدا باید به سراغ مسیر فاضلاب بروید و آن را چک کنید؛ چنان چه شیلنگ خروجی ماشین زیر سینک بود آن را باز کنید و نگاه کنید و مطمئن شوید که مسدود نشده است و اگر مشکل از شیلنگ خروجی نبود خرطومی خروجی را چک کنید که مبادا خم شده باشد.  از آن جایی که ممکن است مسدود شدن فیلتر ماشین موجب بروز این مشکل شده باشد باید آن را نیز بررسی کنید و اگر با پرز و آشغال بسته شده بود آن را تمیز کنید. چنان چه با انجام تمام این کار ها باز هم مشکل حل نشد باید با یک تعمیر کار حرفه ای تماس بگیرید تا او پمپ و المان های ماشین را چک کند و مشکل پیش آمده را حل کند.

UPDATED ROR

رفع این ارور کار هر کسی نیست و برای رفع آن حتما باید با تعمیر کار تماس بگیرید تا مشکل پیش آمده در برنامه های لباس شویی از بین بروند.  متاسفانه این مشکل به خاطر نوسانات برق و شوک هایی که برق به دستگاه وارد می کند به وجود می آید و اغلب در ماشین های سری ۴ بوش شاهد این ارور هستیم. ارور E00  نیز به همین معنا است .

ارور E17  به چه معنا است

شایان به ذکر است که ارور E17  خیلی به ارور open tap close tap  شبیه است و به این معنی است که آب وارد ماشین نمی شود و احتمالا مشکل از شلنگ ورودی و شیر آب است اما اگر مشکل از این قطعه ها نباشد کار سخت تر می شود و شما نمی توانید آن را حل کنید و حتما باید یک تکنسین آن را حل کند و قطعا هایی هم چون اکواستاپ و شیر برقی را بررسی و در صورت نیاز آن را عوض کند. باید به این نکته اشاره کنیم که این مشکل زمانی به وجود  می آید که فشار آب کم و زیاد شود و یا این که آب محل نصب رسوب زیادی داشته باشد.

Child lock Active

این آلارم اصلا نگران کننده نیست و لازم نیست با دیدن آن نگران‌ شوید همان گونه که از نام این ارور مشخص است این آلارم قصد دارد به شما بگوید که قفل کودک فعال است  و شما تنها باید آن را غیر فعال کنید. برای رفع این ارور تنها کافی است ۳ ثانیه انگشت خود را روی دکمه ی start  نگه دارید  تا ارور پاک شود.

ارور E16  به چه معنا است

این ارور مربوط به خرابی میکروسوییچ ماشین است و تکنسین برای رفع آن معمولا باید میکروسوییچ و المان ها را چک کند و آن ها را تعمیر و یا تعویض کند تا مشکل این ارور نیز حل شود .

ارور E18  به چه معنا است

ممکن است خودتان نیز متوجه ی این مشکل شده باشد و زمانی که لباس ها را از ماشین خارج کرده اید متوجه ی خیسی آن شده باشید. این ارور به این معنا است که ماشین نمی تواند آب داخل دیگ را به درستی خالی کند .  برای رفع این مشکل باید مسیر خروجی آب را بخش به بخش چک کنید تا متوجه شوید که کدام قسمت مسدود شده است و اگر متوجه ی چیز خاصی نشدید وقت را تلف نکنید و در اولین فرصت با یک تعمیر کار حرفه ای و کار بلد تماس بگیرید و از او کمک بخواهید .

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی

اگر توجه کرده باشید درون بسته بندی هر وسیله برقی که خریداری می نمایید یک یا چند دفترچه وجود دارد که یکی از آن ها مربوط به راهنمای استفاده از محصول است، یکی از آن ها مربوط به گارانتی و خدمات پس از فروش است و دیگری مربوط به مراکز نمایندگی تعمیرات آن محصول در شهر یا استان شماست که در کنار آن آدرس دقیق و تلفن برای شما عزیزان درج شده است. در مواقع لزوم می توانید جهت ارائه خدمات با آن شماره ها تماس حاصل فرمایید و یا به محل هر کدام از این نمایندگی ها به صورت حضوری مراجعه نمایید. نمایندگی های تعمیرات در همه نقاط تهران چه در شمال و چه در جنوب، چه در شرق و چه در غرب و حتی در مرکز تهران، حاضر به پاسخ گویی و خدمات رسانی به ارباب رجوع در همه ساعات کاری می باشد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *