نمایندگی تعمیرات بوش در گمرک

نمایندگی تعمیرات بوش در گمرک

یکی از محبوب ترین لوازم خانگی که در بسیاری از خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد مایکروویو است که قادر است مواد غذایی مختلف را گرم و یخ زدایی کند. علاوه بر این ، برخی از اجاق های مایکروویو و سولاریوم می توانند جای فر را بگیرند و برای پخت و پز یا پخت استفاده شوند. به دلیل الکتریکی بودن این دستگاه ، ممکن است مشکلات و خرابی های مختلفی در آن ایجاد شود که برای تعمیر آنها نیاز به حضور یک تعمیرکار حرفه ای است. اجاق های مایکروویو دارای یک سینی هستند که هنگام کار با مایکروویو ، این سینی باید بچرخد و در صورت عدم چرخش ، غذا به درستی گرم نمی شود. با توجه به اینکه چرخش نکردن سینی مایکروویو یکی از مشکلات رایج در این دستگاه است ، در این مقاله دلیل عدم چرخاندن ظرف در مایکروویو و نحوه تعمیر آن با نمایندگی تعمیرات بوش در گمرک چیست.

مکانیسم عملکرد مایکروویو و مراجعه به نمایندگی تعمیرات بوش در گمرک

اجاق مایکروویو توسط امواج رادیویی با فرکانس بالا کار می کند ، که باعث گرم شدن و پختن غذا می شود. فرکانس این امواج در حدود ۲.۵ گیگاهرتز است و در این فرکانس ، امواج توسط مولکول های آب و غذا جذب شده و در نهایت گرم می شوند. مولکول های آب دارای دو اتم هیدروژن و یک اتم اکسیژن هستند ، هیدروژن دارای بار مثبت و اکسیژن دارای بار منفی است. میدان الکتریکی ایجاد شده در مایکروویو باعث پیچ خوردگی این مولکول ها و ایجاد اصطکاک و در نهایت گرما می شود که در نهایت باعث پخت غذا می شود.

نمایندگی تعمیرات بوش در گمرک

امواج موجود در مایکروویو توسط قطعه ای به نام مگنترون تولید می شود. مگنترون در دیواره داخلی کابین و پشت شبکه اصلی آن قرار دارد. برخورد این امواج با مواد مختلف باعث جذب یا انعکاس و بازتاب امواج می شود. از آنجا که غذاهای مختلف از آب تشکیل شده اند ، امواج با برخورد به آنها ، آنها را جذب کرده و غذا را گرم می کنند. در مایکروویو یک سینی یا ریل وجود دارد که غذا در آن قرار می گیرد و وقتی دستگاه روشن شد ، سینی شروع به چرخش می کند و امواج به سمت غذا ارسال می شود.

چرا سینی مایکروویو هنگام کار نیاز به چرخش دارد؟

مایکروویوهای بو بشه دیواره های مایکروویو و سپس غذا برخورد می کنند و باعث گرم شدن آن می شوند. چرخش سینی مایکروویو باعث می شود امواج تابش شده به طور مساوی به مولکول های غذا برخورد کنند و در نتیجه ، حرکت مولکول ها بیشتر شده و امواج به سراسر غذا برخورد می کنند و به طور مساوی گرم می شوند. اگر این سینی نچرخد ، امواج مستقیماً روی یک نقطه از غذا می تابند و کاملاً گرم نمی شوند.

پیشنهاد ما به شما استفاده از نمایندگی تعمیرات بوش است.

Rate this post

2 دیدگاه برای “نمایندگی تعمیرات بوش در گمرک

  1. بهزادی گفته:

    سلام یخچال بوش دارم که درب آن به سختی باز میشود، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که دلیل اینکه درب یخچال سخت باز میشه چیه؟

    • پشتیبانی گفته:

      با درود
      معمولا جرم زیاد و کثیفی لاستیک دور درب باعث چسبندگی غیر طبیعی مشود اما فقط در مورد یخچال ، در فریزرها پس از بستن درب مجدد براحتی درب باز نمیشود به دلیل خلع و تخلیه هوا داخل دستگاه از طریق لاستیک دور درب است که کاملا نرمال است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *