نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در شمال تهران

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در شمال تهران

ماشین های لباسشویی پس مدتی استفاده دارای مشکلاتی در کار کردن می شوند که در ادامه مطلب به آن ها می پردازیم و برای رفع مشکل می گوییم که چه باید بکنید. ممکن است ماشین لباسشویی شما مشکلات برقی داشته باشد مثلا سیم برق آن آسیب دیده و روشن نمی شود و یا اتصالی (قطع و وصل) دارد، و یا اینکه به بدنه آن که دست می زنید متوجه می شوید که بدنه آن برق دارد. گاهی مشکل از قطعات درونی ماشین لباسشویی است که تشخیص آن دیگر کار من و شما نیست و فقط متخصص آن یعنی تعمیر کار نمایندگی ها قادر به تشخیص آن هستند این مشکلات عبارتند از پارگی تسمه، جدا شدن دیگ، مشکلات بلبرینگ، پروانه پمپ، قفل یا میکرو سوئیچ دستگاه که در این صورت به شما نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در شمال تهران پیشنهاد می گردد..

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در شمال تهران

همان طور که در بالا توضیح دادیم دستگاه ماشین لباسشویی ممکن است به هر دلیلی درست کار نکند و عیوبی در کار آن مشاهده کنید که ندانید علت آن چیست. ما به شما پیشنهاد می کنیم در چنین مواقعی به دنبال نمایندگی در تعمیرات در نزدیک ترین مکان به محل زندگی خود بگردید. اگر در شمال تهران زندگی میکنید و در محله های زیر:

  • تجریش
  • ولنجک
  • نیاوران
  • اوین
  • سعادت آباد
  • الهیه
  • دزاشیب
  • چیذر

این مژده را برای همه شمال نشینان تهران که در هر کدام از محله های نام برده زندگی می کنند داریم که نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در شمال تهران وجود دارد شما عزیزان می توانید در هر زمانی که بخواهید به آن ها مراجعه نمایید.

تعمیر لباسشویی در شمال تهران

در همه مناطق تهران نمایندگی های تعمیر لوازم خانگی وجود دارد اما وقتی یک نمایندگی به طور اختصاصی فقط تعمیر یک نوع وسیله برقی را به عهده می گیرد می توان خیلی راحت تر وسیله را به آن ها سپرد زیرا می دانید که آن افراد کار تخصصی شان تعمیر همان یک نوع وسیله برقی است. در شمال تهران نمایندگی تعمیر لباسشویی تاسیس شده تا شما عزیزان بتوانید دستگاه ماشین لباسشویی خود را در کوتاه ترین زمان و کم ترین فاصله تا محل زندگی خود، تعمیر کنید. در این نمایندگی ها افرادی مشغول به کار هستند که بسیار مجرب و متهدند، آن ها رضایت مشتری را اولویت اصلی خود قرار داده اند و همین باعث پیشرفت و اعتماد مردم به آن ها شده است.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در شمال تهران

رفع عیب ماشین لباسشویی

امروز می خواهیم برای محافظت و نگهداری بیشتر از لباس شویی یکی از متداول ترین عیوبی که ممکن است برای لباسشویی شما پیش بیاید را توضیح دهیم و بگوییم که برای رفع آن چه کنید. لکه های سیاه روی لاستیک دور درب لباسشویی، لکه های سیاه روی  لاستیک دور درب ماشین لباسشویی یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که در هر ماشین لباسشویی ایجاد شده و باعث دیدن حالتی زشت و ناخوشایند برای شما خواهد شد اما این لکه ها چگونه تشکیل می شود و چطور لکه های روی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی را از بین ببریم.

زمانی که شما از ماشین لباسشویی استفاده می‌کنید و کار شما تمام می شود بدترین کاری که می‌توانید بکنید این است که ماشین لباسشویی را به حال خود رها کرده و درب آن را ببندید به دلیل اینکه هنوز داخل ماشین لباسشویی و لاستیک دور درب آن مقداری آب وجود دارد.

در صورت بسته شدن باعث ایجاد کپک شده که شما کوچکترین بخش آن را به‌صورت لکه های سیاه روی درب ماشین لباسشویی مشاهده می‌ کنید که بیشترین قسمت آن در داخل دیگ و آبکش ماشین لباسشویی ایجاد شده و قابل دیدن نیست پس به خاطر داشته باشید که حتماً بعد از استفاده از ماشین لباسشویی درب آن را باز گذاشته و کاملاً لاستیک درب لباسشویی را تمیز کنید نحوه از بین بردن لکه های روی لاستیک درب ماشین لباسشویی قبل از هر کاری، بعد از اتمام عملیات شست و شو کاملاً توسط اسفنج آب داخل لاستیک و اطراف آن را خشک کنید.

آدرس و شماره تلفن های نمایندگی ها

مرکز تعمیرات شمال تهران

تلفن: ۲۲۵۵۳۴۹۶ – ۰۲۱

محدوده نمایندگی شمال تهران:

(نیاوران، دزاشیب، پاسداران، فرمانیه، ازگل، ارتش، تجریش، زعفرانیه، قیطریه، چیذر، اختیاریه، قلهک، ظفر، میرداماد، جردن، نوبنیاد، شریعتی، هفت تیر، یوسف آباد، سهروردی، وزرا، الهیه، گاندی)

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *