نمایندگی تعمیرات بوش در تهران

شرکت روبرت بوش یا به اختصار شرکت های بوش در ابتدا یک شرکت فناوری مکانیکی آلمانی چند ملیتی که در سال ۱۸۸۶ بنا نهاده شد.  روبرت بوش با راه اندازی اولین خط تولید یخچال توانست اولین گام موفق خود را در صنعت لوازم خانگی به ثبت برساند و با استقبال خوب مصرف کنندگان مواجه شد. در سال ۱۹۵۸ توانست اولین لباس شویی تمام اتوماتیک و اسمارت را برای رفاه بیشتر مصرف کنندگان عرضه کند.

با فعالیت در حوزه فناوری خودکار و صنعتی این شرکت در سال ۲۰۱۰ فروشی بیش از چهل و هفت میلیون یورو سریعترین رشد سالانه خود را در تاریخ ۱۲۵ ساله خود ثبت کرد بوش به دلیل دیدگاه متفاوتی که نسبت به مبحث مشتری مداری داشت توانست مسیر متفاوتی را در زمینه تولید لوازم برقی دنبال کند و از این سو به دلیل این تفکر شرکت بوش یکی از مطرح ترین کمپانی های تولید کننده لوازم خانگی در سراسر دنیا می باشد. ما نمایندگی تعمیرات بوش در سراسر تهران هستیم که به صورت تخصصصی خدمات پس فروش این برند معتبر را ارائه می کنیم.

خدمات و تعمیرات محصولات بوش

از خدمات نمایندگی تعمیرات بوش میتوان به سابقه بالا این شرکت در تعمیرات انواع برند های معتبر در تمامی مناطق پایتخت ایران زمین، تهران  اشاره کرد و همچنین در صورت اختلال و خرابی محصولات شرکت ایرانیان سرویس با دارا بودن متخصصین حرفه ای برای کلیه محصولات خانگی بوش آماده ی خدمت رسانی می باشند.

از جمله میتوان به تعمیرات از طریق تماس تلفنی، پاسخگوی سریع شما در ساعات اداری  و ارسال سریع متخصص به محل اشاره کرد. این شرکت با دارا بودن تکنسین ماهر و متخصصین حاذق در زمینه تعمیرات بوش، سالهاست تعمیر لوازم خانگی در محل را بدون جابه جایی دستگاه و در کمترین زمان ممکن به انجام می رساند.

یکی از مزیت های شرکت ایرانیان سرویس، دارا بودن تکنسین ها و متخصصین مجرب برای تعمیرات بوش در تهران و تمامی مناطق آن میباشد که برای مشتریان علاوه بر این که تعمیرات به سریعترین حالت ممکن انجام میشود. همانطور که مشتریان ثابت ما میدانند شرکت ایرانیان سرویس برای تعمیراتی که توسط افراد این شرکت انجام میشود، ضمانت میکند. شما میتوانید برای اطلاع از خدمات تعمیرات بوش به شماره درج شده روی سایت مراجعه کنید.

تعمیرات بوش در تهران

همانطور که میدانید تعمیرات بوش در تهران این شرکت شامل دو بخش اساسی تعمیرات مکانیکی و تعمیرات برد است که به دلیل استفاده تمامی افراد جامعه از وسایل خانگی در برند های مختلف بلخصوص بوش، تعمیرات برد و رفع اختلالات مکانیکی یکی از تخصص های اصلی این شرکت میباشد. تعمیرات لوازم خانگی به دلیل نیاز گسترده بازار، بسیار پر بازده است.

چرا که این روزها تقریبا در هر خانه ای یک نوع از وسایل خانگی مکانیکی و یا الکترونیکی وجود دارد و خرابی و نیاز به تعمیر آنها در طول زمان بدون کمک تکنسین های متخصص اجتناب ناپذیر است. هر وسیله ای در طول زمان استفاده و با بی توجهی و عدم رسیدگی، دچار استهلاک و فرسودگی قطعات می شود که همین امر مستقیما بر کارکرد آن وسیله اثر گذار خواهد بود.

تعمیرات بوش

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات بوش

امروز وسایل به دلایل مختلف نیاز به تعمیرات دارد. وسایل مکانیکی خانگی عموما به خاطر شکستگی، فرسودگی قطعه و ضربه خوردن و وسایل الکترونیکی به دلیل جریانات برقی و اسیب دیدگی قطعات بخاطر اب خوردگی و ضربه و … حتی بخاطر عدم کارکرد طولانی مدت که باعث آسیب موتور در وسایل خانگی دارای موتور برقی می شود, نیاز به تعمیرات دوره ای پیدا می کنند و همانطور که مستحضر هستید هستید از ویژگی های شرکت ایرانیان سرویس میتوان به تعمیرات تخصصی موتور لوازم مکانیکی و تعمیرات موتور اشاره کرد و از طرفی وسیله ای که دارای آسیبی هر چند جزئی هم باشد.

  برای جلوگیری از تحمیل بیشتر هزینه و همچنین حفظ سلامتی اشخاصی که با آن وسیله کار می کنند حتما باید توسط یک تکنسین حرفه ای مورد بررسی قرار بگیرد. تنوع و کیفیت لوازم خانگی بوش می تواند متفاوت باشد اما به طور میانگین حداقل چند نوع مختلف از لوازم خانگی ضروری شامل یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ماکروفر، جاروبرقی و اتو و … را می توان در هر خانه ای یافت. این لوازم خانگی زندگی را برای انسان ها راحت و اسوده کرده است.

مزیت های لوازم خانگی بوش

  • لوازم خانگی شرکت بوش حامی محیط زیست و جزو لوازم کم مصرف میباشد این شرکت با هدف ترغیب مردم برای استفاده از کالای کم مصرف برای ذخیره کردن منابع و انرژی طبیعی، نقش موثری در کاهش هزینه های خانه و ساختمان ها دارد.
  • با استفاده از لوازم خانگی این کمپانی میتوانید ۵۰ الی ۷۰ درصد در مصرف آب و برق صرفه جویی کنید.
  • این محصولات با کارایی و دوام بالا میباشد زیرا بر اساس استاندارد های جهانی و تست های کیفیتی تولید میشوند
  • اسمارت بودن برخی از لوازم خانگی بوش امکان کنترل لوازم را حتی دور از خانه فراهم میکند.
  • استفاده از تکنولوژی ActiveOxygen در لباس شویی های بوش که باعث کاهش مصرف انرژی با شستشو در دمای پایین و عدم افت کیفیت شستشو می باشد.
  • وجود سیستم هوشمند گردش هوا NoFrost رطوبت هوای فریزر را به داخل ظرف تبخیری انتقال می دهد که از تشکیل برفک جلوگیری می‌ کند. قیمت ان به دلیل بالا بودن قیمت دلار خارج از قدرت خرید مردم می باشد.
  • ضمانت مادام العمر برای ماشین های ظرفشویی بوش میباشد که با تست های کیفیتی و سخت و تحت فشار دما و آب زیاد قرارگرفتن این محصول لقب بهترین ظرفشویی در بین سایبر برند مطرح را دارا میباشد. این کالا با داشتن زیبایی ظاهری و رو به تکنولوژی بالا تر رفتن، امکانات رفاهی بالاتری را فراهم میاورد.

مهندسین و تکنسین های شرکت تعمیرات بوش تمامی خط تولید کمپانی بوش رو در سرتاسر دنیا مورد بررسی و رصد قرار میدهد تا بهترین کیفیت به مصرف کنندگان رسانیده شود و همچنین از بازار رقابتی بین سایر برند ها عقب نماند. ضمنا برند بوش دوستدار طبیعت است و از تکنولوژی به روز برای صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده می کند.

تعمیر لوازم خاتگی بوش

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش

بعد از پیشرفت فناوری و گذر از لوازم خانگی های که با سوخت های فسیلی، به سوی تولید لوازم خانگی که با برق کار کند رفتند .با گذشت زمان و پیشرفت لوازم خانگی برقی، نیاز به تعمیرات لوازم خانگی حتی در حد تعمیر اتو برقی ها به شدت اجتناب ناپذیر میباشد .با  تغییرات اساسی لوازم خانگی نیاز به تعمیرات لوازم خانگی بیشتر و بیشتر شد.

ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی بوش آلمانی با توجه به تکنولوژی خاص و پیشرفته نیاز به تکنسین های ماهر و متخصصین حاذق دارد که دوره های آموزشی ویژه تعمیرات و مهندسی معکوس آن برند را دیده باشند، دارد. تمامی تعمیرگاه های وابسته به مجموعه وشرکت ما، دارای تکنسین های دوره دیده بوده و کلیه خدمات دارای ۱۲ ماه گارانتی می باشد.

خدمات پس از فروش

تعمیر یخچال بوش، ساید بای ساید بوش، لباسشویی بوش، ظرفشویی بوش، فر و ماکروفر بوش، جارو برقی بوش و… جزیی از خدمات پس از فروش است. رضایت مشتری از مجموعه سرویس ایرانیان یکی از مهم ترین و اصولی ترین اهداف شرکت ما میباشد. ارائه خدمات در مجموعه سرویس ایرانیان با تکنسین ها و متخصصین ماهر آماده خدمات رسانی به مشتریان می باشد. در خدمات تعمیرات ایرانیان سرویس بوش کلیه قطعات اصلی و دارای ۱۲ ماه گارانتی می باشد.

هزینه تعمیر لوازم خانگی بوش

با توجه به شرایط موجود در کشور و عدم وجود بودجه برای هزینه زیاد برای تعمیرات لوازم خانگی ترجیه میدهید ،لوازم خانگی جدیدی برای خود خریداری کنید. برخلاف تصور عزیزان بسیاری از مشکلات و خرابی های لوازم های خانگی من باب اختلال در کنترل کننده ها و محافظ های برقی کمتصل به لوازم خانگی می باشد.

بنابراین قبل از باز کردن سرخود دستگاه ها یا خرید یک دستگاه جدید کنترل کننده دستگاه خود را چک کنید و اگر با این حال دستگاه شما درست نشد میتوانید با مجموعه ما ارتباط بگیرید. با این حال قیمت تعمیر لوازم خانگی بوش تعمیر لوازم خانگی شما به جای خرید وسایل جدید بسیار کارآمدتر، راحت تر و سازگارتر با محیط زیست می باشد.

تعمیر لوازم خانگی در نمایندگی تعمیرات بوش

تعمیرات لوازم خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا امروزه با توجه به فشارهای اقتصادی که بر روی افراد وجود دارد ترجیح می دهند لوازم خود را به جای تعویض تعمیر کنند و اگر این تعمیرات اشتباه انجام شود هزینه بیش تری را به شما تحمیل خواهد کرد اما اگر از افراد متخصص و مراکز حرفه ای مختص با برند لوازم خانگی خود بهره ببرید می توانید مجددا از لوازم خود استفاده و نیاز به تعویض آن دستگاه و صرف هزینه های اضافی نخواهید داشت.

خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش

  1. تعمیرگاه این نمایندگی به افراد مشاوره رایگان خواهد داد، در طی این مشاوره تمامی نکات مهم شامل روش تنظیم دستگاه، استفاده ازان، نگهداری کردن از آن را در اختیار مشتریان قرار می دهد به همین دلیل بسیاری از مشکلات رفع و نیاز به تعمیر اساسی نخواهد داشت و خیال مشتری راحت می گردد.
  2. اعزام تکنسین متخصص در محل مورد نظر شما یکی از خدمات مدرن این نمایندگی می باشد.
  3. تعمیرگاه بوش تمامی قطعات لوازم خانگی بوش را دارد و در صورتی که نیاز به تعویض سریع قطعات باشد، قطعات با کیفیت و اورجینال را در سریع ترین زمان ممکن تعویض خواهد کرد.
  4. در صورتی که نیاز باشد که لوازم در تعمیرگاه مختص به نمایندگی تعمیر گردد دستگاه به محل انتقال داده شده و در کمتر از یک روز کاری پس از تعمیر بازگردانده می شود.

مزیت های نمایندگی لوازم خانگی بوش

  1. آرامش بیش تری برای خانواده ها ایجاد کرده
  2. به دلیل به کاربردن قطعات با کیفیت و به روز ترین تکنولوژی ها در لوازم خانگی بوش به مراتب کیفیت و سطح رفاه زندگی مردم بهبود داده شده است.
  3. در میان برند های اروپایی برند بوش توانسته خیلی قوی عمل کند و بیش ترین شهر فروش را در بازار داشته باشد.
  4. در تمامی لوازم خانگی برند بوش طراحی و امکانات فوق العاده ای گزاشته شده که خریداران زیادی را جذب کرده است.
  5. نمایندگی بوش توانسته در پاسخ به نیاز افراد به ویژه خانم ها خیلی موفق شود.
  6. کیفیت خدمات پس از فروش نمایندگی بوش نسبت به سایر برندها خیلی بهتر بوده است و هرزمان که خریداران تماس گرفته اند و پاسخ گوی آن ها بوده است.
  7. نمایندگی بوش با کیفیت ترین لوازم خانگی را با قیمت مناسب به بازار ارائه کرده.

نمایندگی تعمیرات بوش در تهران

خدمات پس از فروش نمایندگی تعمیر بوش

این نمایندگی بهترین و بی نقص ترین تعمیرات خدمات پس از فروش را ارائه می دهد. شما می توانید همه روزه در هر ساعت از شبانه روز با نمایندگی بوش تماس بگیرید و مشکل وسیله خود را توضیح دهید.

سپس تعمیرکار مربوطه کمتر از نیم ساعت به محل مورد نظر می رسد تا وسیله شما را بررسی و تعمیر نماید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش

اگر لباسشویی شما یکی از مشکلات زیر را شامل شد با نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش تماس بگیرید:

  • برق وارد دستگاه می شود اما عکس العملی نشان نمی دهد.
  • بعد از شروع شست و شو ابگیری انجام نمی دهد.
  • بعد از آبگیری ماشین از کار می افتد.
  • ابگیری به صورت مداوم انجام می شود مخزن لبریز از آب می شود.
  • ماشین لباسشویی نشتی آب دارد.
  • داخل مخزن گرم نمی شود.
  • آب کثیف داخل مخزن تخلیه نمی شود.
  • ماشین در حین کار سرو صدا دارد.
  • جا پودری به طور کامل تخلیه نمی شود.
  • ارور دادن و متوقف شدن ناگهان آن.

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی بوش هم مانند دستگاه های دیگر شامل خدمات بوش می گردد. ماشین های ظرفشویی به دلیل ظرافت خاصی که برخوردار است باید توسط تعمیرکاران حرفه ای و متخصص تعمیر شوند. ظرفشویی بوش شما ممکن است ظروف را به درستی نشوید  یا نشتی داشته باشد در بعضی مواقع نیز ممکن است دستگاه خاموش شده و دیگر روشن نشده باشد یا شاید ظرفشویی شما ارور های مختلفی نمایش دهد که راه چاره را نمی دانید همه ایرادات به همراه ده ها مسئله دیگر مشمول خدمات تعمیر ظرفشویی بوش به صورت آنلاین می شود.

ضمانت نامه ۱۸۰ روزه برای دستگاه های تعمیر شود توسط مرکز خدمات تعمیرات بوش و تعمیر برای ظرفشویی های بوش نیز صدق می کند و خیال شما را پس از تعمیر تا مدت ها راحت می سازد.

تعمیر یخچال ساید بای ساید بوش

از دیگر خدماتی که در تعمیر آنلاین صورت می گیرد تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید بوش توسط متخصصین مجرب تعمیر آنلاین در کمترین زمان ایرادات جدی یخچالتان را بر طرف می‌کنند اگر چه بر طرف کردن تمام ایرادات دستگاه شما توسط تکنسین های تعمیر آنلاین انجام می شود و از مهم ترین ایراداتی که معمولا مردم به آن دلیل به نمایندگی مراجعه می کنند:

  • آبریزش یخچال فریزر
  • بسته نشدن درب یخچال
  • صدای موتور یخچال
  • خنک نشدن مواد غذایی
  • خرابی برد
  • بوی نامطبوع
  • کارکرد یکسره یخچال

اشاره کرد که تمامی این مسائل در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت توسط تعمیرکاران متخصص بر طرف می گردد. یخچال هایی که توسط بوش تعمیر آنلاین می گردند مشمول گارانتی ۶ ماهه تعمیرات بوش نیز می گردند بدین صورت اگر دستگاه دچار ایراد مشابه شد کاملا رایگان این ایرادها توسط تعمیر آنلاین بر طرف خواهد شد.

تعمیر جاروبرقی بوش

جاروبرقی شارژی یکی وسایل برقی و پر کاربرد در منزل می باشد. که درعین کاربردی بودن بسیار حساس نیز می باشد و باید در حین کار با این وسیله نکات امنیتی را رعایت کرد. جارو شارژی بوش یکی با کیفیت ترین جارو های شارژی در بازار است نکات مهم در استفاده از جارو شارژی بوش این است که اگر بیش از حد استفاده شود موجب بوی سوختگی و نیاز به تعمیر آن توسط تکنسین های حرفه ای باشد.

در مقابل استفاده نکردن از آن موجب افت کیفیت و خرابی این وسیله می گردد از مشکلات دیگر این جارو می توان به شارژ نشدن باتری، کاهش مکش دستگاه، داغ شدن جارو شارژی اشاره کرد. برای تعمیر جاروبرقی بوش خود می توانید از خدمات مجموعه ما استفاده کنید.

نتیجه

نمایندگی تعمیرات بوش با خدماتی که ارائه می کند خیال مردم را از بابت تعمیر لوازم خانگی آسوده ساخته است. زیرا این تعمیرات توسط تکنسین ها و متخصصان حرفه ای این نمایندگی انجام می شود یعنی در حقیقت خدمات پس از فروش این نمایندگی و پاسخ گویی ۲۴ ساعته آن باعث محبوبیت در میان افراد شده اگر شما هم قصد تعمیر ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال و …. را دارید کافی است با نمایندگی بوش تماس حاصل فرمایید.

شعب و نمایندگی های ایرانیان سرویس

نمایندگی شمال تهران

تلفن: ۲۲۵۵۳۴۹۶ – ۰۲۱

نمایندگی جنوب تهران

تلفن: ۶۶۰۸۸۹۵۰-۰۲۱

نمایندگی مرکزی و غرب تهران

تلفن: ۶۶۹۲۴۲۱۵ – ۰۲۱

نمایندگی شرق تهران

تلفن: ۰۹۱۹۸۰۰۰۵۸۰