نمایندگی تعمیرات بوش در جردن

نمایندگی تعمیرات بوش در جردن

نمایندگی تعمیرات بوش جردن

نمایندگی تعمیرات بوش در جردن تولید کننده آلمانی کالاها و لوازم مصرفی با تکنولوژی پیشرفته است که به طور مداوم بر اساس گزارشات مصرف کننده دارای رتبه خوبی است. بوش سومین تولید کننده لوازم خانگی بوش در جهان است و از سال ۱۹۹۱ در سراسر ایالات متحده مورد استفاده قرار گرفته است. اگر با دستگاه خود مشکلی دارید ، با نمایندگی تعمیرات بوش در منطقه خودتان تماس بگیرید!

نمایندگی تعمیرات بوش در جردن
شماره تلفن تعمیرگاه بوش

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات بوش در جردن

گروه نمایندگی تعمیرات بوش برای تعمیر لوازم خانگی بوش است. متخصصان ما صدها لوازم خانگی بوش را در طول چندین سال تجربه خود با موفقیت تعمیر کرده اند و ما به ارائه بهترین کیفیت و بهترین قیمت در زمینه تعمیر لوازم خانگی بوش افتخار می کنیم.از جمله خدمات و دستگاه هایی که بطور جزئی ، بصورت عمده و روزانه توسط این متخصصان و تعمیرکاران با سابقه تعمیرات مجتمع انجام می شود موارد زیر است:

۱- تعمیر ماشین لباسشویی بوش

۲- تعمیر یخچال فریزر بوش

۳- تعمیر مایکروویو بوش

۴- تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

۵- تعمیر یخچال ساید بای ساید بوش

۶- تعمیر جاروبرقی بوش

۷- خدمات پس از فروش بوش

۸- فروش قطعات لوازم خانگی بوش (۹۰ روز ضمانت قطعات)

انتخاب نمایندگی تعمیرات بوش در جردن

بوش یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت لوازم خانگی است. در ایران بوش جایگاه خوبی در بین مردم پیدا کرده است و محصولات این برند در بسیاری از آشپزخانه های ایرانی یافت می شود. هر محصول پس از یک دوره استفاده قابل تعمیر و نگهداری است. به عنوان مثال:

فیلتر جاروبرقی بوش باید حداقل ۳-۴ بار در سال تعویض شود و در بعضی موارد ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات دستگاه باشد. اصل ماجرا این است که تعمیر لوازم بوش را نباید به عهده کسی گذاشت. فناوری بالایی که در محصولات این برند آلمانی به کار رفته است ما را متقاعد می کند که برای تعمیر آن تکنسین های حرفه ای تعمیرات بوش را استخدام کنیم. ظاهراً این سرویس به عنوان یک سرویس تعمیر رسمی بوش با استفاده از تکنسین های تعمیر لوازم خانگی بوش می تواند نیازهای شما را به خوبی برآورده کند.

کارشناسان نمایندگی تعمیرات بوش در جردن تأکید می کنند که برای صرفه جویی در هزینه ، تعمیر قطعات را در اولویت قرار دهند و قطعه را تعویض نکنند ، مگر اینکه واقعاً نیاز به تعویض باشد.

نمایندگی تعمیرات بوش
تعمیر ظرفشویی بوش

آیا کارشناسان در نمایندگی تعمیرات بوش در جردن تخصص لازم را دارند؟

کلیه کارشناسان و تعمیرکاران تعمیرات بوش در جردن، دوره های تخصصی شرکت بوش را گذرانده و پس از اتمام دوره گواهینامه معتبر B / S / H را دریافت کرده اند. علاوه بر این ، این تکنسین ها دوره های فشرده تعمیرات را دیده اند و از آخرین تغییرات و ایرادات لوازم خانگی بوش مطلع می شوند.

لوازم خانگی بوش در کدام کشور ساخته می شود؟

به طور کلی ، بوش متعلق به آلمان بود و در دهه گذشته با تأسیس کارخانه های B ، S ، H در ترکیه ، بیش از ۷۰ درصد محصولات بوش در ترکیه ساخته می شود.

مرکز تعمیرات بوش در جردن
خدمات پس از فروش بوش

ضمانت تعمیرات لوازم‌ خانگی بوش چه مدت است؟

مدت ضمانت تعمیرات پس از اتمام کار ۹۰ روز است. این دوره به قسمت مورد استفاده یا سرویس انجام شده بستگی دارد. مدت ضمانت برای هر قسمت در لیست انتهای فاکتور نشان داده شده است.نقص دیگ و شافت چرخشی شامل ۶ ماه ضمانت است. مدت ضمانت در فاکتور سرویس تعمیرات لوازم خانگی بوش ثبت می شود.

مطالب مرتبط:

نمایندگی تعمیرات بوش شرق تهران

تعمیر ماشین لباسشویی بوش

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *