نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش در تهران

جاروبرقی یکی از دستگاههایی که برای استفاده از آن باید کاملا مواظب آن باشید و به طور صحیح از استفاده کنید در غیر این صورت ممکن است به زودی خراب شود و مجبور شوید با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش در تهران تماس بگیرید.

کدام مشکلات جاروبرقی بوش قابل تعمیر است ؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم در صورت درست استفاده کردن و مراقب بودن از جاروبرقی ممکن است به زودی خراب شود و این ربطی به برند و مارک جاروبرقی ندارد.

  • یکی از رایج ترین مشکلات جاروبرقی پایین آمدن سرعت مکش و قدرت آن است که دلیل آن جمع شدن کرک و اشغال میباشد.
  • مشکل دیگر روشن نشدن جاروبرقی و یا روشن و خاموش شدن آن
  • صدای بیش از حد موتور
  • مشکل در برس جاروبرقی و …

چرا جاروبرقی بوش صدای ناهنجار تولید می کند

قطعا می دانید این که بعد از مدتی کار کردن جهرد برفی و یا هر وسیله ی برقی دچار نقص های کوچکی شود طبیعی است و نمی توان آن را به پای بد بودن کیفیت برند مورد نظر گذاشت.  در رابطه با صدای ناهنجار و غیر طبیعی جارو برقی بوش باید خدمتتان عرض کنیم که در این جارو برقی ها یک آرمیچر به همراه تعدادی یاتاقان وجود دارد که شل شدن آن موجب تکان خوردن پروانه ی موجود در جارو برقی می شود و به این دلیل شما بعد از چند دقیقه کار کردن با جارو این صدای نا خوشایند را می شنوید و با سفت کردن آرمیجر می توانید این مشکل را حل کنید اما اگر باز هم این قطعه را سفت کردید و صدای جارو برقی پا برجا بود باید تعمیر کار تماس بگیرید.

چرا جارو برقی خاموش می شود ؟

اگر بعد از مقداری کار کردن با جارو برقی ، جارو خاموش شد ابتدا باید بررسی کنید که آیا جارو برقی شما حس گر گرما دارد؟ لازم به ذکر است که اکثر جارو برقی هایی که به تازگی وارد بازار شده اند دارای حسگر حرارتی هستند و زمانی که دمای جارو به بیش از حد نرمال می رسد این حسگر ها به صورت خودکار جارو را خاموش می کنند تا موتور جارو آسیب نبیند. چنان چه جارو برقیتان در حین کار خاموش شد بهتر است آن را از برق بکشید و سپس اتصالات برق را بررسی کنید و سلامت دو شاخه را نیز بررسی کنید.  اگر اتصالات سالم بودند به سراغ کیسه ی جارو بروید و مطمئن شوید که با پر شدن باعث عدم عبور هوا از شلنگ رابط نشده باشد زیرا در چنین مواقعی جارو برقی خاموش می شود.  اگر متوجه شدید که جارو به خاطر داغ شدن موتور خاموش شده است سی دقیقه صبر کنید  و سپس آن را روشن کنید اما اگر بوی سوختگی احساس کردید به هیچ عنوان جارو را روشن نکنید و خیلی فوری با یک تکنسین حرفه ای تماس بگیرید .

گرفتگی مکش را جدی بگیرید

همان گونه که در بخش قبل اشاره کردیم گرفتگی مکش در اغلب اوقات می تواند موجب خاموش شدن جارو برقی شود. زیرا در چنین مواقعی فشار زیادی به موتور وارد می شود و دستگاه نیز برای این که از سوختن موتور جلوگیری کند به طور ناگهانی جارو را خاموش می کند تا آسیب جدی به موتور نرسد اما خب متاسفانه بدنه ی جارو نیز خیلی داغ می شود و این برای بدنه ی جارو خوب نیست .  برای رفع این مشکل باید لوله تلسکوپی و لوله خرطومی را بررسی کنید زیرا ممکن است یک آشغال بزرگ این لوله ها را مسدود کرده باشد.  چنان چه نتوانستید اشغال های داخل لوله را با دست از آن خارج کنید می توانید با کمک فشار آب یا هر چیز دیگری این گرفتگی را از بین ببرید اما حواستان باشد اگر لوله را با آب تمیز کردی  آن را به طور کامل خشک کنید و بعد جارو برقی را به برق وصل کنید.

فیلتر های جارو را هر از چند گاهی چک کنید

شایان به ذکر است که مسدود بودن فیلتر های جارو برقی نیز می تواند یکی از علت های خاموش شدن آن باشد زیرا جارو برقی هوای داخل جارو را تصفیه می کند و موجب می شود تا هوای خارج شده بدون گرد و غبار باشد.  اگر این فیلتر ها مسدود شوند امکان گردش هوا در جارو برقی وجود ندارد در نتیجه جارو برقی خاموش می شود.  برای رفع این مشکل باید فیلتر ها را عوض کنید پس ابتدا جارو برقی را از برق بکشید و در جارو را باز کنید تا بتوانید فیلتر ها را تماشا کنید.  فیلتر اصلی جارو برقی بوش بین کیسه جارو و موتور آن قرار دارد و اگر کیسه را جدا کنید می توانید فیلتر را ببینید. در این مرحله باید فیلتر را از جای خود بردارید و آن را عوض کنید و یا این که اگر اشغال روی آن را بسته است آن را تمیز کنید و سپس کیسه را جای خود بگذارید و درب جارو را ببینید. لازم است بدانید که عمر مفید این فیلتر ها ۶ ماه است و اگر مایل هستید مشکلی برای جارو برقیتان پیش نیاید هر از چند گاهی این فیلتر ها را عوض کنید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش

نوسانات برق را جدی بگیرید

باید خدمتتان عرض کنیم که نوسانات برق یکی از اصلی ترین دلیل قطع و وصل شدن جارو برقی است‌. قطعا اگر جز آن دسته افرادی باشید که در زمان اوج مصرف برق جارو می کنید خیلی بیش تر از افراد دیگر شاهد خاموش شدن ناگهانی جارو برقی خود بوده اید . البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که وصل کردن جارو برقی به سه راهی و سیم های سیار نیز در این مورد بی تقصیر نیست به همین خاطر پیشنهاد ما به شما این است که زمانی که مصرف برق کم تر است خانه ی خود را جارو کنید و یا این که برای این که از کاهش ولتاژ جلوگیری کنید جارو را به پریز اصلی وصل کنید.

کیسه جارو برقی را مرتب خالی کنید

پر بودن جارو برقی علاوه بر این که اجازه نمی دهد جارو مکش خوبی داشته باشد بلکه موجب می شود جارو برقی نیز در حین کار کردن خاموش شود.  زمانی که کیسه ی جارو برقی نمی تواند اشغال های جدید را درون خود جای دهد موتور بیش تر تلاش می کند تا اشغال ها را بالا بکشد در نتیجه بیش از حد داغ می شود و حسگر های جارو آن را خاموش می کنند. اما چنان چه مشکل جارو برقی شما با این کار ها درست نشد و نتوانست آن گونه که باید عمل کند در اولین فرصت آن را به یک تعمیر کار نشان دهید. حواستان باشد که برند جارو برقی شما یک برند معمولی نیست و نباید تعمیر آن را به هر کسی بسپارید پس در پیدا کردن تعمیر کار متخصص و حرفه ای دقت کنید و به هر کس و هر جایی اعتماد نکنید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش

چه برندی از جاروبرقی بوش را خریداری کنیم ؟

هر برند مارک جاروبرقی قطعت مخصوص به خود را می سازد ولی در کل سیستم جاروبرقی و کارکرد آنها شبیه به یکدیگر هستند .برای اینکه بتوانید برند جاروبرقی خوب را خریداری کنید سعی کنید در مورد آن از آشنایان و دوستان خود بپرسید و در مورد شرکت بررسی هایی انجام دهید. در صورتی که تعریف و کارکرد آن به صورت طولانی مدت شنیدید ، میتوانید به خوب بودن آن برند مطمئن شوید.در ضمن فراموش نکنید که این سوال به انتظارات شما از جاروبرقی بستگی دارد. در ادامه ویژگی های خوب جاروبرقی خوب را عنوان کرده ایم؛

  • وزن ایده آل و رو به سبک جاروبرقی
  • سیم بلند جاروبرقی
  • دکمه های کنترل روی صفحه جاروبرقی
  • مکش بسیار قوی جاروبرقی
  • داشتن کیسه یکبار مصرف و همچنین دائمی

خدمات نمایندگی جاروبرقی بوش در تهران

در بالا مشکلات جاروبرقی را عنوان کردیم . حالا در صورتی که مشکل جاروبرقی بوش دارید ابدا با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش در تهران تماس بگیرید سپس در اسرع وقت تعمیرکاران بوش خود را در محل مورد نظر رسانده و مشکل دستگاه را ارزیابی کرده و آن را تعمیر میکنند .در صورتی که لازم باشد قطعه ای تعویض شود ضمانت نامه ای ۳ الی ۶ ماهه برای تعمیر جاروبرقی بوش به شما داد می شود .
در اخر فاکتور قیمت به شما داده میشود .

چرا نمایندگی مجاز بوش در تهران

  • داشتن تعمیرکاران حرفه ای و آموزش دیده به روز در مورد لوازم خانگی بوش
  • ارائه فاکتور ضمانت و فاکتور قیمت به مشتری
  • تعمیر جاروبرقی بوش در محل مورد نظر شما

شما با انتخاب نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش در تهران در واقع در هزینه های خود صرفه جویی کرده اید زیرا این نمایندگی در اعلام قیمت نسبت به نمایندگی های مجاز دیگر منصفانه رفتار میکند.

۴/۵ - (۲ امتیاز)

2 دیدگاه برای “نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش

  1. ابراهیم زاده گفته:

    سلام.
    من یک جاروبرقی مدل ۸pro4 از همین برند بوش دارم که بعد از اینکه یکبار کیسه رو عوض کردم تو محفظه اش گرد و خاک رفته و فیلتر حجم بالایی خاک گرفته الان این رو چطوری میتونم تمیز کنم و چیکار کنم که دوباره اینجوری نشه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *