ارور مکرر  R1 در ساید بای ساید بوش و رفع آن

ارور مکرر  R1 در ساید بای ساید بوش

امروز و در این مقاله از سایت بوشفا به ارور مکرر  R1 در ساید بای ساید بوش و رفع آن خواهیم پرداخت . چنانچه مایل هستید اطلاعات بیشتری دراین زمینه بدست آورید، لطفا تا پایان مارا همراهی بفرمایید.بشر هر روزه به فکر به کاری علم در ساخت وسایل و لوازمی است که زندگی وی را اسان تر کند از این بسیاری لوازم ساخته شده اند که هر کدام در تسهیل زندگی برای انسان مفید است. مثلا در خانه های امروزی بسیاری از وسایل هستند که در دهه های گذشته نبوده اند یا به شکلی ساده تر و ابتدایی تر در دسترس بوده است.

بسیاری از‌ تولید کنندگان لوازم خانگی قدیمی به دلیل همسو شدن با پیشرفت فناوری و تکنولوژی و طراحی های زیبای روز و در خور و شایسته برای مردم موفق به کسب اعتبار بسیاری در میان مردم دنیا شده اند. یکی از این شرکت ها که محصولات ان در میان انتخاب های مردم اولویت اول را نسیب خود کرده است شرکت موفق و معتبر بوش می باشد. بوش یک شرکت لوازم خانگی المانی می باشد که سال ها تجربه در ساخت لوازم خانگی دارد و در این حوزه بسیار موفق عمل کرده است.

لوازم خانگی بوش تنها به یک مورد ختم نمی شود بلکه شامل: یخچال فریزر، ساید بای ساید، جارو برقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و غیره می شود که همگی کیفیت بالایی دارند و از قطعات مقاوم و باکیفیت تشکیل شده اند همچنین انواع مختلفی دارند که انتخاب را برای هر سلیقه ای اسان می کند.

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بوش

یخچال های ساید بای ساید بوش یکی ار پر طرفدار ترین و محبوب ترین محصولات این برند معتبر می باشد که در ابعاد مختلف با طراحی های متنوع و ربا نگبندی در اختیار مشتریان قرار گرفته است. کیفیت محصولات و لوازم خانگی بوش چنان بالا می باشد که شما به راحتی شاهد خرابی و نقص فنی در این لوازم خانگی نخواهید بود. محصولات بوش برای این ادعای خود به هنگام خرید به مشتریان خود گارانتی و ضمانت نامه ای را می دهد تا در صورت هرگونه ایراد و یا نقص فنی بتوانند از نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش بوش استفاده نمایند.

با اینکه لوازم خانگی بوش از جمله یخچال های ساید بای ساید این برند با احتمال خرابی بسیار کمی مواجه هستند اما برای همین احتمال کم ، شرایطی در نظر گرفته شده است که یکی از ان ها ارائه ی ضمانت نامه و گارانتی به مشتریان بوده است. یکی دیگر از شرایط فوق العاده که ساید بای سایدهای بوش دارای ان هستند وجود ارور یا کدخطاهایی است که برای ان تعریف شده است.

ارور مکرر  R1 در ساید بای ساید بوش

علت ارور مکرر  R1 در ساید بای ساید بوش

کدهای خطا عبارتی شامل حروف و اعداد هستند که هر عبارت برای یک بخش و قطعه ی خاص تعریف شده است و در صورت ایراد یا نقص فنی در ان قسمت، این کد خطا بر روی صفحه ی نمایشگر یخچال ساید بای ساید بوش نمایان می شود. این کدهای خطا یا ارورهای مکرر ساید بای ساید بوش باعث تسریع و تسهیل در عیب یابی و تشخیص مشکل ساید شما می شود .

یکی از این کدخطا ها که ممکن است با ان مواجه شوید کد یا ارور R1  می باشد. این کد خطا مربوط به خرابی سنسور دمای یخچال می باشد. اگر یخوال ساید بای ساید شما به طور مکرر ارور R1  را نمایش می دهد حتما داخل کابین یخچال را چک کنید تا ببینید که سنسور دما و دیگر قطعات و اتصالات ان درست است یا دوار عیب شده است، اگر سالم بود می توانید با مطالعه ی کامل و دقیق دفترچه ی راهنما، طبق اصول ان ، یخچال ساید بای ساید خود را ریست کنید تا ارور رفع شود.

اما در صورتی که بعد از ریست کردن  باز هم ارور ظاهر شد اینبار قطعا ایراد و نقص فنی وجود دارد که شما از ان بی اطلاع هستید در این صورت باید اقدامات لازم را جهت رفع ارور انجام دهید. ابتدا باید معنای ارور را درک کنید و تشخیص دهید بعد با نمایندگی های مجاز تعمیرات و خدمات پس از فروش بوش تماس بگیرید و مشکل یخچال ساید خود را با ان ها در میان بگذارید و در خواست اعزام تکنسین و تعمیرکار متخصص بوش را ثبت کنید. بعد از تماس شما تنها در چند ساعت متخصصان تعمیر ساید بای ساید  در محل شما حاضر می شوند و نسبت به رفع این خرابی و مشکلات فنی اقدام می نمایند.

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی بوش

دقت داشته باشید که برای رفع خرابی و نقص فنی حتما از تکنسین ها و تعمیرکاران متخصص و حاذق نمایندگی های مجاز تعمیرات و خدمات پس از فروش بوش کمک بگیرید زیرا ان ها نسبت به محصولات مختلف بوش، قطعات به کار رفته، نحوه ی تعمیرات ان ها مسلط هستند و قطعاتی را که احتیاج به تعمیر دارند را به بهترین شکل برای شما تعمیر می کنند در غیر این صورت ، قطعات خراب را با قطعات اورجینال و سالم و اصل برای شما تعویض می نمایند که باعث عمر دوباره ی یخچال ساید بای ساید شما می شود و دوباره تا سال ها می توانید از آن استفاده کنید.

اگر از تعمیرکاران متفرقه استفاده کنید و یا خودتان بدون داشتن تجربه ی کاری و عدم اگاهی دست به تعمیر بزنید نه تنها مشکل را رفع نمی کنید بلکه باعث ایجاد خرابی های جدید و ایجاد مشکلات دیگری می شوید ، مشکلاتی اعم از تشدید خرابی _ صدمه زدن به قطعات و اتصالات ساام _ اضافه کردن بار هزینه ای گزاف برای خودتان به سبب همین عوامل است که گفته می شود از متخصصین خدمات پس از فروش بوش استفاده کنید و کمک بگیرید زیرا ان ها با شرکت در دوره های اموزشی عملی ، نسبت به تعمیرات و تعویض قطعات مسلط هستند از طرف دیگر باید گفت که تعمیرکاران و تکنسین های بوش تنها تعمیرات و تعویض قطعات را برای شما انجام نمی دهند بلکه نصب، راهنمایی استفاده ی صحیح، راهنمایی نگهداری، سرویس های دوره ای را نیز انجام می دهند.

ارور مکرر  R1 در ساید بای ساید بوش

هر دستگاهی مخصوصا لوازم خانگی و یخچال های ساید بای ساید به سرویس های دوره ای جهت عملکرد بهتر و موفق تر نیازمند هستند ، که در صورت کمک گرفتن از تکنسین های متخصص بوش برای سرویس های دوره ای، اگر قطعه ای دچار مشکل شده باشد یا اتصالی قطع باشد را برای شما توضیح می دهد و نسبت به رفع ان اقدام می کنند، این موضوع از خرابی و تشدید نقص فنی در اینده ، جلوگیری می کند. برخی از سرویس های دوره ای یخچال های ساید بای ساید بوش عبارتند از: تعویض فیلتر اب، تعویض فیلتر داخلی یخچال و… .

برای هزینه های خدمات پس از فروش بوش هیچ نگرانی ای نداشته باشید زیرا همان طور در بالا اشاره کردیم ، محصولات و لوازم خانگی بوش دارای ضمانت نامه و گارانتی هستند که اگر در این مدت ساید شما دچار مشکل شد، هر گونه از خدمات ارائه شده به صورت کاملا رایگان و بر عهده ی شرکت بوش می باشد اما اگر خرابی و نقص فنی بعد از زمان گارانتی و پایان مهلت ضمانت نامه اتفاق افتاد باز هم جای هیچ گونه نگرانی نیست و می توانید باز هم از خدمات پس از فروش بوش استفاده نمایید و از مهارت تکنسین های حرفه ای این مجموعه برخوردار شوید زیرا که هزینه های دریافتی توسط تکنسین های این مجموعه طبق یک تعرفه ی رسمی از سوی نمایندگی مرکزی بوش در ایران و به صورت یک فاکتور رسمی به شما تحویل داده می شود و هزینه ها اخذ می شود و شما ملزم به پرداخت هیچ هزینه ی اضافی نخواهید بود.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *