علت ارور E06 یا F06  در ظرفشویی بوش چیست؟

علت ارور E06 یا F06  در ظرفشویی بوش

امروز و در این مقاله از سایت بوشفا به علت ارور E06 یا F06  در ظرفشویی بوش خواهیم پرداخت . چنانچه مایل هستید اطلاعات بیشتری دراین زمینه بدست آورید، لطفا تا پایان مارا همراهی بفرمایید.

یکی از بزرگترین هدف ها و نتایج فناوری و پیشرفت تکنولوژی ایجاد زندگی اسان تر و راحت تر برای انسان است. به واسطه ی فناوری و تکنولوژی و خلاقیت افراد زندگی امروزه بسیار اسان تر شده است و بیشتر کارها و امور روزمره ی زندگی توسط وسایل و لوازم برقی الکترونیکی انجام می شود.

شرکت های تولید لوازم خانگی از امیختن خلاقیت و نوآوری خود با پیشرفت های تکنولوژی و فناوری توانسته اند لوازم بسیاری تولید کنند که هر روز زندگی را برای ما اسان تر می کنند به علاوه در همین راستا ما شاهد ارتقای کارایی های دستگاه ها و لوازم های خانگی هستیم همچنین از لحاظ طراحی ها نیز لوازم خانگی به حدی پیشرفت کرده اند که هرکس با هر سلیقه ای که دارد به راحتی می تواند محصول مورد نیاز خود را انتخاب کند.

ارور E06 یا F06  در ظرفشویی بوش

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش

شرکت بوش که یکی از معتبرترین شرکت های لوازم خانگی المانی می باشد در حوزه ی تولید و صادرات لوازم خانگی بوش پیشرو بوده و یکی از قدیمی ترین نام ها و برندهای تجاری لوازم خانگی می باشد که علاوه بر تکنولوژی پیشرفته از طراحی های منحصر به فرد و زیبایی برخوردار است و ضمن این موارد از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند که در سراسر دنیا و تمامی کشورها طرفداران بسیاری پیدا کرده است که همین امر سبب شده است تا این شرکت المانی در تمامی کشورها و شهرهای مختلف دنیا نمایندگی های زیادی را تأسیس کند.شرکت بوش دستگاه ها و لوازم خانگی بسیاری از جمله :

ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، ماشین ظرفشویی، جارو برقی، و غیره تولید کرده است که هر کدام از نظر مدل و طراحی بسیار متنوع بوده اند اما همه ی لوازم خانگی بوش در یک مورد شبیه به هم هستند و با یکدیگر تفاوتی ندارد و ان شباهت تنها در کیفیت محصولات و لوازم خانگی بوش می باشد.

در لوازم خانگی بوش کیفیت جایگاه ویژه ای دارد به طوری که شما خرابی و یا نقص های فنی را به ندرت در لوازم خانگی بوش مشاهده می کنید. بسیاری از افرادی که اقدام به تعویض لوازم خانگی بوش خود می نماید اذعان دارند که به دلیل قدیمی شدن ، تعویض کالاهای منزل، تغییر دکوراسیون منزل و از این قبیل موارد دست به تعویض لوازم خانگی بوش خود زده اند.

تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش

یکی از محصولات باکیفیت بوش که محبوبیت زیادی دارد ، ماشین های ظرفشویی بوش می باشد. ماشین های ظرفشویی بوش علاوه بر کیفیت و طراحی ، فناوری بالایی دارند و با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، فناوری ان ها نیز ارتقا می یابد.ماشین های ظرفشویی بوش یک مزیت و فناوری فوق العاده ای دارند و ان برنامه ریزی شدن ارور و کد خطا به هنگام ایجاد نقص فنی در قسمت های مختلف ماشین ظرفشویی.

کد خطاها حروف و اعدادی هستند که برای هر قسمت یک عبارت متشکل از یک حرف و دو عدد در نظر گرفته شده است. به دلیل تعداد قطعات زیادی که در ماشین های ظرفشویی به کار رفته است پس تعداد کدخطا ها نیز زیاد می باشد که باید معنا و مفهوم ان ها را بدانید. در هنگام ظاهر شدن هر کدام از این کدخطاها بر روی صفحه ی نمایشگر ماشین ظرفشویی بوش، باید نسبت به رفع ان اقدام کنید.

راحت ترین و ساده ترین راه در تعمیر ماشین ظرفشویی می تواند ریست کردن ماشین ظرفشویی شما باشد که برای این کار باید دفترچه ی راهنمای ان را مطالعه کنید و طبق ان عمل نمایید اما اگر پس از ریست کردن و روشن شدن دوباره باز هم ارور بر روی صفحه ی نمایشگر نمایان شد باید با نمایندگی های پس از فروش بوش تماس بگیرید و نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنید.

ماشین های ظرفشویی بوش دارای گارانتی و ضمانت نامه هستند که در صورت ایجاد هرگونه نقص و ایراد فنی بتوانید در مدت زمان گارانتی از خدمات پس از فروش لوازم خانگی بوش به صورت رایگان بهره مند شوید اما در صورت نداشتن گارانتی می توانید با کمترین هزینه باز هم از خدمات پس از فروش و مهارت و تخصص تکنسین های بوش برای رفع ایراد ماشین ظرفشویی بوش خود استفاده کنید.

ارور E06 یا F06  در ظرفشویی بوش

ارور E06 یا F06 در ماشین ظرفشویی بوش

یکی از کدهای خطایی که احتمال دارد با ان رو به رو شوید کد خطای E06 یا F06 می باشد.  علت ارور E06 یا F06  در ظرفشویی بوش  و این خطاها مربوط به خرابی سنسور کیفیت آب است، برای رفع این کدخطا در اکثر مواقع باید اقدام به تعویض سنسور نمایید. در داخل ماشین ظرفشویی بوش سنسوری با نام سنسور کیفیت آب تعبیه شده که بر روی سلامت آب نظارت دارد. سنسور کیفیت آب ، یک سنسور خاص است که بر کیفیت آب در ماشین ظرفشویی نظارت می کند. گاهی اوقات این سنسور با تعویض اتصالات سوخته قابل تعمیر است اما در ۹۵% موارد نیاز به تعویض دارد.

دقت داشته باشید که برای تعویض قطعات سنسور و یا تعویض کامل سنسور به هیچ عنوان خودتان خودسرانه عمل نکنید مخصوصا اگر تجربه ی کاری این چنینی را ندارید زیرا باعث تشدید خرابی می شوید ، باید بگوییم که اگر به فکر استفاده از تعمیرکاران متفرقه نیز هستید باید از این تصمیم خود منصرف شوید زیرا به دلیل عدم تخصص ان ها در مسائل و ایرادات ماشین ظرفشویی بوش، خرابی را تشدید و باعث هزینه تراشی های بسیاری می شود.

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی بوش

کد خطاها باعث تسریع و تسهیل تشخیص عیب یابی می شود ، در صورت مواجه با ارور E06 یا F06 تنها با یک تماس با نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش بوش می توانید در چند ساعت سلامت را به ماشین ظرفشویی بوش خود برگردانید و دوباره از ان استفاده نمایید. تکنسین ها و تعمیرکاران حرفه ای بوش به هنگام تعویض قطعات، ان ها را با قطعات اورجینال و اصل تعویض می نمایند که عمر دوباره و سلامت را به ماشین ظرفشویی بوش شما می بخشند.

تکنسین های متخصص بوش علاوه بر رفع عیب و تعمیرات ، سرویس های دوره ای لازم ماشین ظرفشویی شما را نیز انجام خواهند داد زیرا همان طور که می دانید هر وسیله اعم از ماشین ظرفشویی بوش برای عملکرد بهتر نیاز به سرویس های دوره ای دارد که تکنسین های متخصص که در خدمات پس از فروش بوش مشغول به کار می باشند ، اماده ی ارائه ی خدمت و خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشند.

در سرویس های دوره ای، سرویسکار ماشین ظرفشویی تمام قطعات، لوله های ورودی و خروجی، سیم پیچی ها و.. را بررسی خواهد کرد. اگر مشکلی در یکی از قطعات وجود داشته باشد که تا به حال خودش را نشان نداده، قبل از عمیق شدن خرابی، تعمیرکار متوجه آن شده و تعمیر ماشین ظرفشویی را انجام داده و شما را از تعویض یک قطعه و هزینه آن نجات خواهد داد. رسوب زدایی از ماشین ظرفشویی و تمیز کردن و تعویض فیلتر ها، از دیگر کارهایی است که تعمیرکاران و تکنسین های متخصص ماشین ظرفشویی بوش برای شما انجام می‌دهند.

ماشین های ظرفشویی بوش به دلیل محبوبیت در خانه های زیادی وجود دارد به سبب همین امر نمایندگی بوش شعبات زیادی در تمام نقاط تهران و دیگر شهر دارد که اگر شما نیاز به هر یک از خدمات داشتید تنها با یک تماس با نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش بوش ، می توانید در خواست خود را ثبت نمایید و تکنسین ها در کمترین زمان ممکن به محل شما اعزام می شوند و درصدد حل مشکل شما بر می ایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *