دلیل ارور F17  لباس شویی بوش چیست

دلیل ارور F17  لباس شویی بوش چیست

دلیل ارور F17  لباس شویی بوش چیست

قطع و اگر از چندین  نفر بپرسید که بهترین برند در تولید لوازم خانگی چیست پاسخ اکثر آن ها برند بوش است . کیفیت بالای  قطعات در کنار استفاده از جدید ترین تکنولوژی ها موجب شده اند که این برند به یکی از بهترین برند های موجود در بازار تبدیل شوند اما خب این که چند سال از وسیله ای استفاده کنید احتمال خراب شدن قطعه و یا قطعاتی در آن وجود دارد و این مسئله تنها شامل محصولات بوش نمی شود. ما امروز این جا هستیم تا خدمت شما عرض کنیم که دلیل ارور f17  لباس شویی بوش چیست.  اگر مایل هستید که بیش تر در رابطه با این ارور و علت های آن بدانید این مقاله را از دست ندهید.

ارور F17  چه چیزی را نشان می دهد

زمانی که ماشین لباس شویی شما این ارور را روی صفحه نمایش نشان می دهد قصد دارد به شما بگوید که عمل انتقال آب به داخل ماشین با مشکل مواجه شده است البته  اگر فرآیند آب گیری خیلی طول بکشد نیز ماشین لباس شویی همین ارور را نشان می دهد.  لازم به ذکر است که شیر ورودی این ماشین ها برقی است و هنگامی که برق ماشین وصل شود این شیر باز می شود. البته احتمال این که برق دستگاه نیز قطع شده باشد نیز می تواند موجب بروز این مشکل شود.

علت ارور f17  لباس شویی بوش چیست

این ارور ممکن است علت های زیادی داشته باشد که ما در این بخش آن ها را برای شما نام می بریم.

  • کثیف شدن فیلتر ماشین
  • پایین بودن فشار آب
  • خراب شدن سوییچ سطح آب یا سوییچ فشار
  • خراب شدن دریچه های ورودی آب
  • پیچ خوردن شیلنگ
  • و غیره

دلیل ارور F17  لباس شویی بوش چیست

رفع ارور F17  لباس شویی بوش

این مشکل ممکن است علت های زیادی داشته باشد که ما جداگانه راه حل هایی برای رفع آن را به شما آموزش می دهیم.

  • برای رفع کثیفی فیلتر باید فیلتر را از ماشین جدا کنید و بررسی کنید که آیا فیلتر کثیف است یا خیر. د صورتی نه فیلتر کثیف بود آن را تمیز کنید.
  • فشار آب را چک کنید و مطمئن شوید که مشکل از فشار آب نیست.
  • اگر سوییچ آب و یا حتی فشار خراب باشد حتما باید با تعمیر کار تماس بگیرید تا او این مشکل را به طور اساسی حل کند.
  • اگر شیلنگ ورودی ماشین مسدود شده باشد می توانید با کمک یک سیم مشکل را حل کنید و شیلنگ ها را تمیز بشویید تا مشکل از بین برود.
  • رفع پیچ خورگی شیلنگ نیز راحت ترین کاری است که می توانید برای رفع این مشکل انجام دهید.

کار را به کاردان بسپارید

اگر مشکل از پیچ خوردگی شیلنگ و یا کثیفی فیلتر باشد قطعا خودتان نیز می توانید این مشکل را حل کنید اما اگر مشکل از خرابی سوییچ و یا دریچه های ورودی آب باشد بهتر است که یک فرد متخصص این کار را انجام دهد. زیرا برای تعویض سوییچ باید کاملا تخصصی عمل شود . باید خدمتتان عرض کنیم که این قطعه برق را به شیر ارسال می کند و اگر آب به اندازه کافی در واشر باشد سوییچ فشار جلوی کار شیر برقی را می گیرد و آب قطع می شود و بعد از آن الکتریسیته به موتور فرستاده می شود و گاز را به حرکت در می آورد و اگر این قطعه معیوب شود تمام این فرآیند مختل می شود و قطعه باید عوض شود.

دلیل ارور F17  لباس شویی بوش چیست

شیر برق را درست کنید

در بخش های قبل نیز اشاره کردیم که این شیر برقی کار می کند و اگر این شیر ها مسدود شود و یا این که فعال نشود دستگاه نمی تواند خالی و یا پر شود . در صورتی که این ارور را مشاهده کردید چک کنید که آیا برق شیر تامین می شود یا خیر. چنان چه شیر برق نداشته باشد باید دیگر قسمت های وصل شده به آن را نیز چک کنید. شما به راحتی می توانید با یک تعمیر کار تماس بگیرید تا او بعد از چک کردن ماشین لباس شویی به شما بگوید که دقیقا مشکل از کجا است و خیلی فوری ماشین لباس شویی شما را به حالت اولیه بازگرداند پس تعلل را کنار بگذارید و همین حالا با تعمیر کار تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *