معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی بوش

معنی کلمات ماشین ظرفشویی بوش

با درک متداول ترین معنی علائم روی ماشین ظرفشویی بوش، تنظیمات و معنی علامت های روی ماشین ظرفشویی بوش، به راحتی می توانید از دستگاه خود بیشترین بهره را ببرید. راهنمای معنی علامت های ماشین ظرفشویی بوش، به شما کمک می کند تا به سرعت اصول اولیه را درک کنید و عملکردهای ماشین ظرفشویی را کشف نمایید که در زمان و انرژی شما صرفه جویی می کند.

تمام ویژگی های ماشین ظرفشویی بوش به گونه ای منحصر به فرد طراحی شده اند که آرامش خاطر را ارائه دهند. ویژگی صرفه جویی در انرژی PerfectDry گرفته تا عملکرد TimeLight، در مدل های ماشین ظرفشویی بوش ارائه شده است که به شما امکان می دهد بدون باز کردن درب ماشین ظرفشویی عملکردی مناسب را دریافت کنید.

راهنمای دکمه های ماشین ظرفشویی بوش

در این بخش از مطلب  قصد توضیح حروف مدل ماشینهای ظرفشویی بوش را داریم. برخی از علائم روی ماشین ظرفشویی در واقع علامت های هشدار ماشین ظرفشویی بوش است که مشکلات به وجود آمده را بررسی و رفع کنید. به همین منظور نیز ما در ادامه برخی از علامت های ظرفشویی بوش را آورده ایم. 

نماد ایمنی ماشین ظرفشویی

نماد ایمنی ماشین ظرفشوییهیچ تعریف یا نماد جهانی برای قابلیت مناسب شستشو در ماشین ظرفشویی برای ظروف مختلف وجود ندارد. در حالی که برخی از اقلام باید فقط با دست شسته شوند، این نماد در معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی بوش، بدین معنی است که چه ظروفی می تواند در ماشین ظرفشویی قرار گیرد. استفاده از آن بر اساس توصیه ها و تجربه سازنده است. خوب است بدانید، قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی، آسیب های طولانی مدت مانند تغییر رنگ ظروف غذاخوری یا ظروف آشپزی در اثر شستن را رد نمی کند.

نماد ایمنی ماشین ظرفشویی

علامت ظروف قابل استفاده در ماشین ظرفشویی

علامت قابل شستشو در ماشین ظرفشویی، معمولاً ترکیبی از بشقاب ها یا لیوان ها را در سبدهای ماشین ظرفشویی نشان می دهد. در اینجا نمونه دیگری از نماد ایمنی ماشین ظرفشویی آورده شده است. راهنمای کاربر، حاوی نکاتی در مورد این است که چه چیزی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی بوده و چه چیزهایی غیرقابل شستشو می باشد.

نماد ضد ماشین ظرفشویی

اصطلاح ضد ماشین ظرفشویی در معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی بوش، فقط در مورد ظروف غذاخوری و ظروف دارای گواهینامه مطابق استاندارد اروپایی صدق می کند. این عدد نشان می‌دهد که یک وسیله می ‌تواند چند چرخه ماشین ظرفشویی را بدون آسیب تحمل کند. هرچه این عدد بیشتر باشد، کالا قوی تر است.

نماد ایمن ظروف حساس

نماد مواد ایمن قاشق، چنگال و لیوان است. ظروف، کارد و چنگال و ظروفی که دارای این نماد هستند، هیچ ماده مضری را وارد غذا نمی کنند.

ب: نمادهای مراقبت از ماشین ظرفشویی 

وقتی ماشین ظرفشویی شما یکی از این سه علامت را نشان می دهد، نیاز به توجه شما دارد. یاد بگیرید با درک علامت روی ماشین ظرفشویی بوش، چه کاری انجام دهید.

نشانگر پر کردن مجدد مواد آبکشی

علامت برف روی ماشین ظرفشویی بوش

علامت خورشید در ماشین ظرفشویی بوش بخش کمک در شستشو در ماشین است. به ظروف شما کمک می کند پس از چرخه آبکشی به طور یکنواخت خشک شوند و از ایجاد رگه ها و لکه ها جلوگیری می کند. فقط ظروف را در ماشین ظرفشویی پر کنید تا ماشین ظرفشویی شما بقیه کارها را انجام دهد.

نماد نمک ماشین ظرفشویی

علامت فلش رفت و برگشت در ماشین ظرفشویی بوش

علامت فلش در ماشین ظرفشویی یا علامت s در ماشین ظرفشویی برای نمک است و علامت تمام شدن نمک ماشین ظرفشویی بوش است. وقتی علامت نمک در ماشین ظرفشویی بوش را دیدید، فقط ظرف را پر کنید و دستگاه شما مقدار مناسبی از نمک را با هر چرخه آبکشی اضافه می کند. نمک آب سخت را نرم می کند تا از ماشین ظرفشویی و ظروف شما در برابر رسوبات آهک محافظت کند. اگر آب سختی دارید، ماشین ظرفشویی شما ممکن است از نمک بیشتری استفاده کند تا بهترین مراقبت از ظروف شما را ارائه دهد. علامت دو فلش در ماشین ظرفشویی بوش را در علامت های ماشین ظرفشویی بوش را برای مدت طولانی نادیده بگیرید. اما پس از مدتی، ممکن است لازم باشد کل ماشین ظرفشویی خود را رسوب زدایی کنید.

نماد شیر ماشین ظرفشویی

علامت شیر آب در ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی شما آب کافی دریافت نمی کند. شاید انسدادی وجود داشته باشد، یا نشانه شلنگی باشد که به درستی نصب نشده است. یا شاید شیر شما متصل نیست. همچنین ممکن است مشکلی در قسمت الکترونیکی وجود داشته باشد. اگر علامت شیر ماشین ظرفشویی روشن شود، شلنگ ها و اتصال آب را بررسی کنید. اگر این مراحل مشکل را حل نکرد و اطلاعات مناسب را از دفترچه راهنما درک نکردید، با متخصصان ما تماس بگیرید.

ج: شاخص وضعیت در علائم ماشین ظرفشویی بوش

این نمادهای ماشین ظرفشویی به سادگی به شما اطلاع می دهند که در ماشین ظرفشویی شما چه اتفاقی می افتد. آنها به هیچ اقدامی از جانب شما نیاز ندارند.

نماد برس
از علائم ظرفشویی بوش،  علامت برس روی ماشین ظرفشویی بوش شما چیست؟ این به سادگی بدین معنی است که دستگاه شما مشغول شستن ظروف است. کاری برای شما وجود ندارد جز اینکه بنشینید و استراحت کنید تا چرخه تمام شود.

نماد قبل از شستشو
این نماد در مفهوم و معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی بوش ، یک چرخه آبکشی کوتاه قبل از چرخه کامل شستشو را نشان می دهد. زمانی که بقایای غذای خشک شده یا ظروفی که مدتی در آن قرار گرفته اند دارید، قبل از شستشو مفید است.

نماد خشک کردن ماشین ظرفشویی

معنی extra dry ظرفشویی

معنی dry در ماشین ظرفشویی خشک کردن طروف است.   extra dry در ماشین ظرفشویی به شما امکان می دهد بدانید که دستگاه شما در حال خشک کردن ظروف به عنوان بخشی از یک چرخه معمولی شستشو است. 

قفل کودک
قفل کودک از باز شدن ماشین ظرفشویی شما توسط دست های کوچک محافظت می کند. با استفاده از ترکیب دکمه یا فشار طولانی آن را غیرفعال کنید.

د: نمادهای متصل ظرفشویی در علامت ماشین ظرفشویی بوش

اگر ماشین ظرفشویی شما دارای وای فای است، می توانید آن را با برنامه Bosch Home Connect وصل کنید. در اینجا دو نماد روی پنل وجود دارد که همه کاربران باید در معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی بوش به آن آگاه باشند.

نماد اتصال به خانه
قابلمه ‌ها، تابه ‌ها، ظروف شیشه‌ای، نیاز به شستشوی متفاوتی دارند. گاهی اوقات دمای آن بالاتر است و گاهی شستشو طولانی‌ تر را دارد. با برنامه Bosch Home Connect، به سادگی به ماشین ظرفشویی خود می گویید چه چیزی در بار است و برنامه عالی را اجرا خواهد کرد. این نماد در مدل های قدیمی می تواند متفاوت به نظر برسد.

نماد برنامه مورد علاقه

علامت ستاره در ماشین ظرفشویی بوش

برنامه های مورد علاقه خود را ذخیره کنید و آنها را در ماشین ظرفشویی خود راه اندازی کنید.

ه : برنامه های ظرفشویی
یک نمای کلی سریع از نمادهای ماشین ظرفشویی بوش و معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی بوش که برنامه های استاندارد را راه اندازی می کنند، دریافت خواهید کرد.

Eco 50 درجه
چرخه اقتصادی، برنامه طولانی تری است که آب و برق کمتری مصرف می کند.

Auto 45 درجه - 65 درجه

چرخه خودکار برای نیازهای روزمره ظرفشویی شما ایده آل است.

برنامه 1 ساعت
با برنامه یک ساعته، فقط در یک ساعت، ظروف خود را بشویید و خشک کنید.

Express 4درجه
این برنامه اکسپرس را برای شستن و خشک کردن سریع فنجان ها و لیوان ها انتخاب کنید. دمای آب خنک تر برای ظروف شیشه ای ظریف مناسب است.

Express 60 درجه

این معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی بوش ، کمی گرمتر از برنامه شستشوی سریع لیوان است. برنامه Express 60° ، ظروف غذاخوری را در صورت نیاز سریع تمیز می کند.

Glass 40 درجه
برنامه Glass 40° حرارت را تنظیم می کند و دوره خشک شدن ملایم اقلام شیشه ای حساس مانند کریستال با کیفیت بالا را افزایش می دهد و درخشندگی از خود به جا می گذارد.

Intensive 70 درجه

به این معنی است که این برنامه سنگین از دماهای بالا و افزایش فشار اسپری استفاده می کند. این، ایده آل برای ظروف با بقایای مواد غذایی بسیار سرسخت، سوخته یا خشک شده است.

مراقبت از ماشین
ماشین ظرفشویی نیز نیاز به مراقبت دارد. با برنامه مراقبت از ماشین ظرفشویی، یک روال مراقبت منظم برای خود ایجاد کنید. هنگامی که با مواد شوینده تمیز کننده ماشین استفاده می شود، دستگاه را عمیقا تمیز می کند و تشکیل رسوب آهک، چربی و بو را کاهش می دهد. این معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی بوش را همواره در نظر داشته باشید.

ز: گزینه های اضافی ماشین ظرفشویی
گزینه‌ های ماشین ظرفشویی بوش را می‌توان به برنامه ‌های دستگاه اضافه کرد تا نتایج سریع ‌تر، بهداشتی ‌تر، درخشان ‌تر یا خشک ‌تر به شما بدهد. یا برای صرفه جویی در منابع گرانبها، شستن نیم بار را انتخاب کنید.

SpeedPerfect
آیا می خواهید یک چرخه را تسریع کنید؟ برنامه دلخواه خود را با گزینه SpeedPerfect ترکیب کنید. زمان اجرا تا ۶۶% کاهش می یابد.

SpeedPerfect+
SpeedPerfect+ به شما امکان می دهد مدت زمان چرخه شستشو و چرخه خشک کردن را تا نصف زمان کاهش دهید. به جز در برنامه های پیش شستشو، اکسپرس ۴۵ درجه اکسپرس ۶۵ درجه عمل می کند.

Hygiene

معنی hygiene در ماشین ظرفشویی

در توجه به معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی بوش، در طول شستشوی نهایی ماشین ظرفشویی، دمای پایدار تا ۷۰ درجه سانتیگراد عملکرد ضد باکتریایی قوی را تضمین می کند. این برنامه، برای خانواده هایی که کودکان کوچک یا مبتلا به آلرژی دارند، مفید است. لازم است بدانید که دکمه hygiene در ماشین ظرفشویی بوش برای استریل کردن شیشه شیر نوزاد مناسب نیست.

 Hygiene+

عملکرد Hygiene Plus را برای شستشوی نهایی بسیار داغ فعال کنید که عملکرد آنتی باکتریال برتر را تضمین می کند. مخصوصاً برای تمیز کردن تخته خرد کردن یا شیشه شیر بچه مناسب است.

IntensiveZone
گزینه IntensiveZone که می تواند به بسیاری از برنامه ها اضافه شود، فشار اسپری بالاتر را تضمین می کند و دما را در سبد پایینی افزایش می دهد. برای تمیز کردن قابلمه ها و تابه های بسیار کثیف عالی است. اقلام ظریف تر را می توان همزمان در سبد بالایی قرار داد. با بررسی معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی بوش از این دست، می توانید ظروفی تمیز و بهداشتی داشته باشید.

Shine & Dryاین گزینه با افزودن آب بیشتر در طول چرخه آبکشی و طولانی کردن مرحله خشک کردن، از لکه های آب جلوگیری می کند و نتایج خشک شدن را بهبود می بخشد. افزایش اندکی در مصرف انرژی وجود دارد و کمک شستشو برای این عملکرد توصیه می شود.

فوق العاده خشک Extra Dry
فعال کردن گزینه Extra Dry به ظروف با استفاده از دمای بالاتر در طول چرخه آبکشی و یک مرحله خشک کردن طولانی تر خشک می شود که تنها با فشار یک دکمه انجام می شود که با درک معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی بوش به سادگی ممکن است.

Half Loadاگر فقط چند مورد مانند لیوان، فنجان، بشقاب برای شستن دارید، می‌توانید برای صرفه‌جویی در مصرف آب، انرژی و زمان، از برنامه «نیمه بار» استفاده کنید.

تایمر
انتخاب کنید که آیا چرخه شما باید در ۳، ۶ یا ۹ ساعت تمام شود.

آیا هنوز باید برخی از اقلام را با دست خشک کنم؟

نه با PerfectDry. ویژگی منحصر به فرد PerfectDry بوش از مواد معدنی طبیعی Zeolith برای خشک کردن همه چیز از جمله تابه ها، لیوان ها و حتی اقلام پلاستیکی استفاده می کند. همه اقلام، کاملا خشک شده و آماده چیدن در کمد است.

چگونه می توانم ظرف ها را سریع بشوییم؟

با توجه به معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی بوش، گزینه های پیشرفته مانند SpeedPerfect یا SpeedPerfect+ می توانند با کاهش زمان آبکشی تا ۶۶ درصد، حجم کامل ظروف را به سرعت و با نتایج عالی شسته و خشک کنند. هر زمان که به ظروف تمیز سریع نیاز دارید، این گزینه ها را انتخاب کنید. پنل بالای ماشین ظرفشویی با دکمه SpeedPerfect Plus فعال خواهد شد.

نکات مهم در مورد علامت های ماشین ظرفشویی بوش

شما می توانید با ماشین ظرفشویی بوش، عینک خود را مانند یک حرفه ای تمیز کنید. عینک خود را همیشه درخشان نگه دارید و اجازه دهید ماشین ظرفشویی بوش مراقبت ویژه ای از آنها داشته باشد. ماشین ظرفشویی بوش کاملاً یکپارچه بوده و با توجه به ظرفیت بالایی که دارد، می توان با تنظیم نیمه بار، بهترین کاربری را از آن دریافت کرده و در مصرف انرژی صرفه جویی های لازم را داشت.

درک مناسب و دقیق معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی بوش ، کمک می کند تا نوآوری هایی مانند LoadSensor بوش تشخیص دهند که شما در حال شستشوی یک بار کوچکتر هستید تا مطمئن شوید که فقط مقدار لازم آب و برق مصرف می شود. همچنین مراقب ماشین ‌هایی باشید که دارای رتبه ‌بندی بازده انرژی خوب هستند.

از سویی دیگر، ساکت نگه داشتن خانه گاهی اوقات می تواند دشوار باشد، اما ماشین ظرفشویی بوش با قابلیت ارزشمند EcoSilence Drive به لطف یک موتور کم مصرف بسیار نرم تر و بی صداتر کار می کند. می توانید برای تعمیر و سرویس ماشین ظرفشویی بوش، از خدمات فنی و تخصصی ما بهره مند شوید.

۳.۶/۵ - (۸ امتیاز)

5 دیدگاه برای “معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی بوش

    • پشتیبانی گفته:

      این دکمه برای مراقبت و نگهداری بهتر از دستگاه قرار داده شده است.
      ماشین ظرفشویی بوش از جمله لوازم خانگی است که برای تمیز کردن از این دکمه استفاده میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *