نمایندگی بوش در شمال تهران | تعمیر تخصصی + گارانتی

نمایندگی بوش در شمال تهران

تماس با نمایندگی بوش شمال تهران

۰۲۱-۲۲۵۵۳۴۹۶

انواع خدمات نمایندگی

 

دریافت خدمات از نمایندگی بوش شمال تهران 

همین حالا می‌توانید به صورت مستقیم با ما تماس بگیرید و درخواست تان را ثبت کنید تا در سریع‌ترین زمان یک تکنسین در محل مورد نظر شما حضور پیدا کند و روند تعمیرات به سرعت شروع شود. در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در روند دریافت خدمات یا مشکل پیش آمده برای لوازم خانگی تان هم می‌توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. 

 

محدوده ارائه خدمات نمایندگی 

تجریش، نیاوران، قلهک، لویزان، دروس، مینی سیتی ، سوهانک، محمودیه، آجودانیه، زعفرانیه، اقدسیه، فرمانیه ، کامرانیه، دزاشیب، ظفر، الهیه، جردن، ونک و…

 
 
 

سوالات متداول درباره نمایندگی تعمیرات بوش شمال تهران 

 

✅ نحوه ارائه خدمات و ثبت درخواست به چه صورت است؟ 

برای ثبت درخواست و دریافت خدمات تعمیرات از نمایندگی بوش شمال تهران می‌توانید از طریق شماره‌ درج شده با ما تماس حاصل فرمایید تا پشتیبان‌های مجموعه بعد از ثبت مشکل پیش آمده به همراه آدرس و مشخصات شما، یک سرویس کار را به محل مورد نظرتان اعزام کنند. همچنین اگر نمی‌دانید که مشکل پیش آمده دقیقا چیست هم جای نگرانی نیست و فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا پشتیبانی به طور کامل شما را راهنمایی کند. 

انواع خدمات تعمیراتی شما کدامند؟ 

بوش فا به عنوان یک نمایندگی رسمی، تمام خدمات سرویس دوره‌ای عیب یابی، تعویض قطعات و تعمیر انواع لوازم خانگی بوش را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. پس در صورتی که با هر مشکلی که مواجه شدید و هر درخواستی که داشته باشید می‌توانید روی ما حساب کنید. 

خدمات سرویس و تعمیر در محل ارائه میشود یا در تعمیرگاه مرکزی؟ 

معمولا اکثر خدمات تعمیراتی لوازم خانگی بوش در منزل یا محل مورد نظر شما ارائه و انجام می‌شود. اما گاهی در شرایطی ممکن است نیاز باشد که تعویض قطعات به صورت اساسی انجام شود یا نیاز به بررسی‌های چندین ساعته و دقیق برای حل مشکلات مربوط به لوازم خانگی وجود داشته باشد. در این شرایط نیاز است تا وسیله به تعمیرگاه مرکزی برده شود و بعد از عیب یابی و تعمیر کامل، دوباره در محل مورد نظر به شما تحویل داده شود.

سرعت انجام تعمیرات و سرویس چقدر است؟ 

تکنسین‌های ما تمام تلاش شان را می‌کنند و در سریع‌ترین مان لوازم خانگی شما انجام شود و معمولاً بیشتر از ۱ تا ۲ ساعت این روند طول نمی‌کشد؛ مگر برای تعمیرات اساسی. 

ساعت کاری مجموعه برای ارائه خدمات به چه صورت است؟ 

مجموعه ما ۸ صبح تا ۱۰ شب آماده خدمات رسانی به مشتریان خود به سراسر مناطق و محله‌های شمال تهران است. 

مدت زمان اعزام و حضور تکنسین در محل چقدر است؟ 

معمولا بعد از ثبت درخواست، در همان روز بین یک تا چند ساعت بسته به لوکیشن مورد نظر تکنسین در محل حضور پیدا می‌کند. 

نحوه و زمان دریافت هزینه به چه صورت است؟ 

بعد از بررسی و عیب یابی کامل وسیله توسط تکنسین، هزینه نهایی به شما اعلام می‌شود و در صورت موافقت، روند تعمیر شروع می‌شود و در شما در پایان کار مبلغ را پرداخت خواهید کرد. 

قطعات تعویضی مورد استفاده اصل هستند یا فیک؟ 

تمام قطعات مورد استفاده برای تعویض در انواع لوازم خانه بوش اصل و اورجینال هستند و از سمت نمایندگی‌های رسمی این برند در اختیار مجموعه بوش فا قرار می‌گیرند. البته در صورتی که محدودیت مالی برای شما وجود داشته باشد و بودجه کمی برای تامین لوازم خانگی خودتان در اختیار داشته باشید، ما گزینه قطعات درجه یک چینی را هم به شما پیشنهاد می‌دهیم تا در صورت تایید خودتان، تعویض قطعات انجام شود. 

هزینه سرویس و تعمیرات شما چقدر است؟ 

هزینه سرویس و تعمیر بر اساس نوع لوازم خانگی و همچنین نوع مشکل و خرابی متغیر است و بعد از بررسی توسط تکنسین به شما اعلام خواهد شد. 

گارانتی هم ارائه می دید یا خیر؟ 

بله ما برای تمام خدمات تعمیراتی خود ۶ ماه گارانتی هم ارائه می‌دهیم تا شما خیال تان از بابت خدمات ارائه شده راحت باشد و در صورت بروز هرگونه مشکل و ایرادی در قطعات تعویض یا تعمیر شده، بتوانید به صورت رایگان مجدد از خدمات ما بهره‌مند شوید. 

انواع وسایل منزلی که شما تعمیر می کنید کدامند؟ 

در واقع ما به عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات بوش، تمام خدمات مربوط به سرویس و تعمیر لوازم خانگی بوش از قبیل لباسشویی، ظرفشویی، یخچال فریزر و ساید بای ساید، جاروبرقی و دیگر لوازم خانگی این برند را به مشتریان خود ارائه می‌دهیم. 

نمایندگی تعمیرات بوش در شمال تهران آماده ارائه خدمات به مشتریانی است که در این منطقه زندگی می کنند و نیاز به تعمیرات یکی از وسایل خانگی برند دارند از قبیل:

  • انواع یخچال، ساید بای ساید، یخچال فریز، یخچال دو قلو
  • ماشین لباسشویی درب بالا، ماشین لباسشویی درب جلو
  • تعمیر ماشین ظرفشویی
  • جاروبرقی و جاروهای شارژی
  • سولاردام، ماکروفر، مایکروویو
  • بخارشو
  • اسپرسو ساز
  • قهوه ساز
  • آبمیوه گیر و مخلوط کن

قادر خواهند بود که تمامی مشکلات را رفع نمایند. قاعدتا شما برای رفع یکی از مشکلات لوازم خانگی خود به خواندن این مقاله روی آورده اید، پس باید این نکته ۹ را عارض شویم که خدمات پس از فروش بوش در شمال تهران می تواند در کمترین زمان ممکن تمامی کارهای تعمیراتی لوازم خانگی شما را رفع نمایند. همچنین یکی از مزایای استفاده از نمایندگی تعمیرات بوش در شمال تهران این است که در تعمیرات خود از قطعات و لوازم اورجینال استفاده می شود و از این رو با استفاده از آن یک ضمانتنامه در اختیار مشتریان قرار می گیرد که به عنوان یک گارانتی ۳ الی ۱۲ ماهه می باشد.

 

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی بوش شمال تهران مجموعه بوش فا 

از مزایای استفاده از نمایندگی تعمیرات بوش در شمال تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکی از مزایای استفاده از خدمات بوش در شمال تهران همانطور که گفته شد پراکنده بودن نمایندگی های آن در مناطق مختلف شمال تهران می باشد و محدود به یکی از مناطق نمی باشد. از این رو هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمان که می خواهید به یکی از این نمایندگی ها برای انجام کارها تماس حاصل فرمایید.
  • تمامی افراد فعال در نمایندگی تعمیرات بوش در شمال تهران می توانند با تماس مشتریان در اسرع وقت برای تعمیر مراجعه می کنند و خیلی سریع در صدد رفع تمامی نقص ها بر می آیند. یکی از دلایلی که برند بوش را نزد مشتریان محبوب کرده است، حس رضایت مندی است که در مشتری ایجاد می کند.
  • تعمیر درست و مطمئن محصول، از اهداف ما است پس با ضمانتنامه های معتبر و رسمی تمامی وسایل درب منزل، پس از تعمیر به شما تحویل داده خواهید شد.
  • همانطور که گفته شد تمامی قطعات استفاده شده در هنگام تعمیر کاملا اصل بوده و مورد تایید کمپانی بوش می باشند.
  • در هر زمان که قصد تماس با انجام خدمات بوش در شمال تهران را داشته باشید می توانید ظرف چند ساعت تکنسین های خبره ما را برای تعمیر وسایل مشاهده کنید.
  • خدمات نمایندگی تعمیرات بوش در تهران تکنسین های خود را ظرف مدت یک ساعت در محل حاضر می کند.
  • ضمانتنامه رسمی که در اختیار مشتری قرار می گیرد از ۳ الی ۱۲ ماه اعتبار دارد.
  • همه افرادی که به عنوان کارشناس و تکنسین برای انجام تعمیر وسایل استخدام می شوند از بین افراد کار آزموده و آموزش دیده هستند. پس از این نظر هیچگونه نگرانی نداشته باشید زیرا حسن نیست مشتریان ما در وهله اول قرار دارد.

دیگر مناطق تحت پوشش بوش فا 

نمایندگی بوش شرق تهران

 

تلفن:

۰۹۱۹۸۰۰۰۵۸۰ 

نمایندگی بوش جنوب تهران

 

تلفن:

۶۶۰۸۸۹۵۰-۰۲۱

نمایندگی بوش غرب تهران

 

تلفن:

۶۶۹۲۴۲۱۵ – ۰۲۱

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *