نمایندگی تعمیر ساید بای ساید بوش در گمرک

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید بوش در گمرک

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید بوش در گمرک

تعمیر ۲۴ ساعته یخچال فریزر بوش در نمایندگی تعمیر ساید بای ساید بوش در گمرک با کادری مجرب، کادری متخصص و با دانش کافی , ارائه خدمات به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته , در سریع‌ترین زمان در تمام مناطق تهرانتعمیرکاران نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید بوش در گمرک در محل تعمیر یخچال را انجام می دهند.

رضایت مشتری شما دلیل کار ماست.یخچال و فریزر یک نیاز اساسی در هر خانه ای است.ممکن است در طول سال خراب شود و باید تعمیر شود.تعمیر سریع یخچال و فریزر می تواند از برجسته ترین کیت تعمیر آسان باشد که رضایت مشتری را در پی خواهد داشت.نمایندگی تعمیر ساید بای ساید بوش در گمرک

دیگر نگران خراب شدن یخچال خود نخواهید بود.

نمایندگی تعمیرات بوش در گمرک به صورت ۲۴ ساعته در دسترس است.

قطعات اصلی

در صورت نیاز به تعویض قطعات در این مجموعه ، از قطعات اصلی استفاده می شود تا کیفیت کار کاهش پیدا نکند و یخچال مانند روز اول کار کند ، اما همه چیز بیشتر شبیه تعمیر است تا نیاز به تعویض قطعات بنابراین هزینه کمتری از مشتری دریافت می شود.

کار را به کاردان بسپار…

عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر نیاز به مهارت و تجربه در تعمیر یخچال فریزر و قطعات آن دارد و تعمیر آن کاری ظریف است و همه نمی توانند آن را به درستی انجام دهند و کار توسط افراد غیر متخصص مشکلات جدی را ایجاد می کند.

انواع خرابی یخچال فریزر

  1. صدای زیاد از یخچال فریزر
  2. یخچال فریزر بدون یخ زدایی
  3. یخچال کاملاً کار می کند و خاموش نمی شود.
  4. فریزر کار نمی کند.
  5. یخچال را خنک نمی کند.
  6. یخچال را اتوماتیک نکنید و روشن نکنید.
  7. وجود آب در کف یخچال فریزر
  8. موتور یخچال فریزر گرم می شود.
  9. یخچال کار نمی کند.
  10. یخچال در حال لرزیدن است.
  11. موتور یخچال را مرتباً روشن و خاموش می شود.
  12. یخچال فریزر به طور خودکار کار نمی کند.
  13. یخ بو می دهد.
  14. یخچال بو می دهد.

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید بوش در گمرک

صدای غیر طبیعی از یخچال فریزر

سر و صدای زیاد یخچال و فریزر هشدار وجود یک مشکل جدی در هر قسمت از یخچال است.

قرارگیری ناهموار یخچال فریزر

اگر یخچال و فریزر در مکانی در آشپزخانه قرار گیرد که سطح زیرین آن کاملاً صاف نباشد ، یخچال فریزر تراز نیست و باعث ایجاد صدا می شود و با تغییر مکان ، مشکل برطرف می شود و در صورت عدم تعویض صدا ، به طور دائمی برداشته خواهد شد علت این سر و صدا یکی از قسمت‌های زیر است.

تیغه های فن یخچال

فن ها قطعاتی هستند که برای خنک سازی یخچال استفاده می شوند و هرگونه شکستگی یا خم شدن تیغه ها باعث ایجاد صدا می شود و باید تعمیر و تعویض شوند.

کمپرسور و اواپراتور یخچال

مقدار کافی روغن در کمپرسور یخچال و فن اواپراتور و همچنین فرسودگی ، خشک شدن و عدم سرویس دهی از عملکرد صحیح آن‌ها جلوگیری کرده و باعث ایجاد صدا می شود و نیاز به تعمیر و تعویض دارد.

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید بوش در گمرک

موتور فن کندانسور

اگر با سر و صدای زیاد علائم دیگری را در یخچال مشاهده کنید ، مانند روشن و خاموش شدن مداوم یخچال در فواصل کوتاه و جمع شدن آب در زیر فریزر ، مشکل از موتور فن کندانسور است.

اتصالات موتور یخچال و فریزر

موتور یخچال برای محافظت و عایق بندی آن درون محفظه ای قرار می گیرد و پیچ و گیره ها به آن محفظه متصل می شوند. اگر این پیچ ها و گیره ها شل باشند ، هنگام کار موتور لرزش و صدا ایجاد می شود. در غیر این صورت با گذشت زمان به موتور آسیب می رساند.

موتور فن تبخیری

اگر صدای زیاد یخچال بوش با خنک نشدن داخل یخچال همراه باشد ، به دلیل فرسودگی فن اواپراتور یا شل شدن پیچ ها و بست های آن است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *