دلیل ارور A  و B در ماشین ظرفشویی بوش و راه رفع آن

دلیل ارور A  و B در ماشین ظرفشویی بوش و راه رفع آن

محصولات و لوازم خانگی بوش از دسته محصولاتی هستند که از نظر کیفیت و قدمت نسبت به برندهای دیگر پیشرو هستند و در صنعت تولید لوازم خانگی و نظر مردم از جایگاه خیلی خوبی برخوردار هستند به طوری که در همان سال های ابتدایی تولید توانست جایگاه ویژه ای در میان انتخاب های افراد در سراسر دنیا پیدا کند. ماشین ظرفشویی نیز یکی از محصولات پر طرفدار این شرکت اصیل و محبوب می باشد که ویژگی های منحصر به فردی دارد و امروزه جزوی از لوازم برقی قطعی داخل آشپزخانه ی ایرانی ها نیز محسوب می شود.

ویژگی های ماشین های ظرفشویی بوش

 برخی از ویژگی های ماشین های ظرفشویی بوش عبارتند از:

  • تنوع بالا : ماشین های ظرفشویی بوش دارای طراحی منحصر به فرد می باشند که تنوع بالایی دارند و انتخاب در خرید را برای دوست داران این برند از ماشین ظرفشویی بسیار آسان کرده و تمام سلیقه های افراد را در نظر گرفته است و تمام نیازهای افراد و سلایق مختلف افراد را در نظر گرفته است. ماشین های ظرفشویی بوش دارای چندین اندازه و شکل می باشد که تمامی سلایق را پوشش می دهند.
  • پاک کنندگی بالا: یکی از ویژگی های حیرت آور ماشین های ظرفشویی بوش تمیز کردن چربی و ته مانده غذاها از ظروف می باشد و با داشتن اب پاش های قوی تمام کثیفی ظروف مثل سوختگی های مواد غذایی را از بین می برد و به خوبی آب و مواد شوینده را به تمام درزهای ظروف که با شستن با دست نمی توان آن‌ها را تمیز نمود می رساند و می توانید از تمیزی ظروف خود اطمینان حاصل کنید.
  • خاصیت هایژن: این یکی از خاص ترین و منحصر به فردترین ویژگی های ماشین های ظرفشویی بوش می باشد که ته مانده های مواد غذایی میکروب و باکتری ها را از روی ظروف پا می کند ، این باکتری ها که باعث ایجاد بیماری مخصوصا در روده می شوند که خاصیت هایژن پلاس ماشین ظرفشویی بوش با بالاتر بردن دمای آب فقط در مدت زمان کوتاهی و در تایم های مناسب هر برنامه باعث پاکسازی ظروف می شود که این قابلیت ماشین ظرفشویی بوش برای خانواده هایی که دارای فرزند کوچک و یا افراد حساس می باشند خیلی کارآمدتر خواهد بود و باعث محبوبیت بیشتر ماشین های ظرفشویی بوش می شود.

دلیل ارور A و B در ماشین ظرفشویی بوش و راه رفع آن

  • مصرف کم آب: ماشین های ظرفشویی بوش آبی که در آبکشی آخر استفاده می کند را به جای تخلیه در مخزنی نگهداری می کند و در شستشوی بعدی برای خیساندن ظروف و راحت تر تمیز شدن آن‌ها از این آب استفاده می کند. ماشین ظرفشویی بوش با خاصیت شگفت انگیز Active water با هر قطره آب ۴۰۰ برابر تمیزکنندگی بیشتر نسبت به ماشین ظرفشویی های دیگر موجود ایجاد کرده است که این ویژگی باعث کاهش مصرف آب در این برند از ماشین ظرفشویی نسبت به ماشین ظرفشویی های دیگر شده است و از هدر رفتن حجم زیادی از آب جلوگیری می کند.
  • کیفیت و طول عمر زیاد: فناوری و تکنولوژی ساخت ماشین های ظرفشویی بوش به شکلی بالا است که کمترین میزان خرابی قطعات را دارند و از قطعات اورجینال و باکیفیتی تشکیل شده اند که به اسانی دچار نقص فنی نخواهد شد به همین علت کیفیت بالای ساخت قطعات و ظاهر زیبایی که دارد میتوان تا سال ها از یک ماشین ظرفشویی بوش استفاده کرد.

همان طور که ذکر شده است کیفیت های ماشین های ظرفشویی بوش بسیار بالا می باشد و احتمال خرابی و نقص در قطعات و عملکرد ان بسیار ضعیف می باشد اما باز هم مانند دیگر لوازم برقی با احتمال خرابی مواجه است به همین علت شرکت سازنده برنامه ای برای ان تعریف کرده است که در صورت ایجاد هرگونه خرابی و نقص در ماشین های ظرفشویی بوش باعث نمایش کدهای خطا و ارور بر روی صفحه نمایشگر ماشین ظرفشویی بوش می شود. هر کد خطا مختص برخی از نواقص می باشد که کار تشخیص و عیب یابی را راحت تر می کند.

دلیل ارور A و B در ماشین ظرفشویی بوش و راه رفع آن

دلیل ارور A  و B در ماشین ظرفشویی بوش و راه رفع آن

یکی از کد های خطا، کد A یا B می باشد. بروز کد خطا A یا B در ماشین های ظرفشویی بوش مربوط به خرابی سنسور آب دستگاه است. هنگام بروز این دو کد خطا هرگونه نشتی آب در دستگاه را بررسی کنید و از فعال بودن آکوا استاپ و سلامت بودن شیر برقی ماشین ظرفشویی خود مطمئن شوید.

شیر برقی یکی از قطعات مهم در ماشین ظرفشویی می باشد که جریان آب وارد شده در مدت زمان معین به دستگاه را کنترل می کند و در صورتی که در هنگام ورود آب به دستگاه هر گونه نشتی تشخیص داده شود، شیر برقی سریعا از ورود آب به دستگاه جلوگیری می کند. شیر برقی یک قطعه پلاستیکی می باشد که که دارای یک قسمت تقریبا مستطیل شکلی است که به شیر ورودی آب متصل می شود و دارای یک شلنگ است و انتهای آن به ماشین ظرفشویی وصل می شود. قطع و وصل شدن آن نیز توسط برد فرمان کنترل می شود. زمانی که آب به میزان تعیین شده رسید، برد دستور قطع آب را صادر می کند و در نتیجه شیر اب برقی اجازه ی ورود آب به دستگاه را نمی دهد و ماشین ظرفشویی وارد مرحله ی شستشو می شود. در صورت خرابی شیر برقی، اب ممکن است به میزان درست وارد نشود که در این صورت عملکرد ماشین ظرفشویی بوش با مشکل مواجه می شود. اگر اکوا استاپ هر گونه نشتی و یا درز اب را شناسایی کند ، کد خطای A  یا B  بر روی ال سی دی ماشین ظرفشویی ظاهر می شود.

با دیدن این کد خطا بر روی نمایشگر برای رفع ان اقدامات لازم را انجام دهید، اولین اقدام صحیح این است که سعی کنید تا رفع نقص فنی ماشین ظرفشویی خود، از ان استفاده نکنید تا خرابی تشدیدتر نشود و خرابی بیشتر و هزینه های گزاف اضافی را برای شما به ارمغان نیاورد.

دلیل ارور A و B در ماشین ظرفشویی بوش و راه رفع آن

خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی بوش

 با نمایندگی های مجاز تعمیرات لوازم خانگی بوش تماس بگیرید و مشاوره ی لازم را دریافت کنید و در صورت نیاز از ان ها بخواهید تا تعمیرکاران و تکنسین های متخصص و ماهر ماشین های ظرفشویی بوش را به محل مورد نظرتان اعزام کنند، نمایندگی های لوازم خانگی بوش در تمامی نقاط تهران و ایران دارای شعبات مختلفی هستند که تکنسین های حاذقی را به استخدام در اورده اند تا در کمترین زمان ممکن و با هزینه ای بسیار منصفانه در محل حضور یابند و در صدد رفع مشکل ماشین ظرفشویی برایند.

ماشین های ظرفشویی بوش دارای ضمانت نامه و برگه ی گارانتی هستند که در صورت وجود تاریخ و مهلت ضمانت نامه تمامی خدمات از جمله سرویس ماشین ظرفشویی و تعمیر و تعویض قطعات ان به صورت رایگان انجام می پذیرد ولی اگر ضمانت نامه ی ماشین ظرفشویی بوش شما به پایان رسیده است جای هیچ گونه نگرانی نیست بلکه حتی در صورت اتمام گارانتی، تکنسین های مجرب بوش اماده ی ارائه ی خدمات هستند منتهی با کمترین هزینه ی ممکن که ان هم توسط نمایندگی ها و تعرفه ی نماینده ی شرکت بوش تعیین می شود. تکنسین ها و تعمیرکاران بوش علاوه بر داشتن تخصص و مهارت و اشراف به ماشین ظرفشویی بوش، قطعات خراب را با قطعات اورجینال و اصل تعویض می کنند که باعث بخشیدن عمری دوباره به ماشین ظرفشویی شما می شوند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *