نمایندگی تعمیرات بوش در افسریه

نمایندگی تعمیرات بوش در افسریه

لوازم برقی بوش شما خراب شده است؟ و شما به دنبال تعمیر کار مورد اعتماد می گردید؟ کافی است کمی سر بچرخانید، بله بیخ گوش تان است همین نزدیکی درست حدس زدید بهترین تعمیر کاران لوازم برقی بوش در افسریه جمع شده اند، ما توانستیم با جمع آوری افراد متخصص و به روز تکنسینی تشکیل دهیم که لوازم برقی بوش شما را تعمیر کنیم. برای نیرو های ما فرقی نمی کند که لوازم برقی شما چه باشد یخچال فریزر باشد یا چرخ گوشت، ماشین لباسشویی باشد یا جارو برقی به هر حال از پس تعمیر آن به راحتی بر می آیند. ما برای راحتی شما در هر کدام از محله های تهران نمایندگی تعمیرات تشکیل دادیم اگر در افسریه زندگی می کنید خوش حال باشید چرا که نمایندگی تعمیرات بوش در افسریه حاضر به انواع خدمات رسانی در حیطه تعمیرات لوازم برقی بوش به شما سروران است.

آیا لوازم برقی بوش گارانتی (ضمانت) دارند؟

همان طور که شما عزیزان می دانید اکثر لوازم برقی دارای برگه ضمانت کالا هستند، لوازم برقی بوش هم از آن جایی که بسیار معتبر و با کیفیت هستند دارای برگه ضمانت بر روی تمام آن ها درج شده است. برگه گارانتی یا همان ضمانت نشان می دهد که این کالا از زمان خرید به مدت محدود چندین ماه اگر مشکل و یا نقصی پیش آید به طور مجانی می تواند تعمیر شود، یعنی اگر لوازم برقی بوش شما پس از دو ماه استفاده بسوزد و یا قطعه ای از آن خراب شود ما به صورت رایگان برای شما تعمیر و یا قطعات را تعویض می نماییم. البته در این نمایندگی ها قطعات معیوب را با قطعات آکبند که آن ها هم دارای ضمانت هستند تعویض می کنیم.

هزینه تعمیرات لوازم برقی بوش چقدر است؟

همه ما می دانیم که قیمت لوازم برقی چقدر گران است به تبع قطعات چنین لوازمی هم در بازار بسیار گران است. اما به صرفه ترین کار ممکن در حال حاضر تعمیر دستگاه است زیرا خرید دوباره دستگاه شما را متحمل هزینه های بالا می کند. به طور کلی ما نمی توانیم بگوییم که هزینه تعمیر فلان دستگاه شما دقیقا چقدر می شود زیرا هزینه تعمیر دستگاه به عوامل زیادی بستگی دارند از جمله:

نمایندگی تعمیرات بوش در افسریه

  • دستگاه بوش شما چیست؟ جارو برقی یا یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی یا سبزی خرد کن.
  • مشکل دستگاه بوش شما از کجاست؟ سنسور یا موتور، برد یا کابل .
  • قطعه معیوب قرار است تعمیر شود یا این که باید تعویض شود.
  • و مواردی از این قبیل…

همه این عوامل مشخص می کند که هزینه تعمیر چقدر باشد. اما خیال تان راحت باشد زیرا قیمت تعمیر و تعویض و دستمزد تعمیر کار بسیار منصفانه در نظر گرفته شده است. امروزه هم با زیاد شدن تقلب بعضی افراد قطعات دست دوم را با قطعات معیوب دستگاه شما عوض می کنند و این سبب عدم کارایی دستگاه می شود اما اگر لوازم برقی خود را به نمایندگی مجاز بوش بسپارید اطمینان کامل از اصل بودن قطعات خواهید داشت.

شعبه نمایندگی تعمیرات بوش در افسریه

هر یک از لوازم برقی بوش شما که ساکن محله افسریه تهران هستید خراب شود به راحتی می توانید با شماره های نمایندگی ما یعنی نمایندگی تعمیرات بوش در افسریه تماس بگیرید ما سریعا خود را به منزل شما می رسانیم و لوازم برقی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر می کنیم. هم چنین اگر برای نصب دستگاه به ما احتیاج داشتید ما در خدمتیم. گاهی بعضی عیوب دستگاه ها به زمان بیش تر و مکان بزرگ تری برای تعمیر نیاز دارند از این رو از شما خواهش می کنیم که لوازم برقی بوش خود را برای تعمیر به مرکز نمایندگی بیاورید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *