نمایندگی تعمیرات بوش در سراج

نمایندگی تعمیرات بوش در سراج

راهنمای بررسی نقص فنی ماشین لباسشویی در نمایندگی تعمیرات بوش در سراج

مطمئناً شرایطی برای شما پیش آمده است که در ماشین لباسشویی خود با نقص فنی روبرو نشوید تا عمل معمول شستشو دشوار شود ، در این شرایط چه کاری انجام داده اید؟ آیا با نمایندگی تعمیرات بوش در سراج یا تعمیرگاه تماس گرفته اید یا خودتان دستگاه را تعمیر و بازرسی کرده اید؟ چه مقدار اطلاعات برای انجام این نظرسنجی دارید؟

دانستن اطلاعات لازم باعث می شود تا کاربر دستگاه بدون داشتن مهارت و دانش کافی بتواند آن را تعمیر کند ، زیرا در بیشتر موارد ، این امر باعث افزایش میزان خرابی ماشین لباسشویی می شود و تأثیر مثبتی نخواهد داشت. در این مقاله ، از مجموعه مقالات موجود قصد داریم شما را با برخی از رایج ترین نقص ها یا خطاهای موجود در تعمیر ماشین لباسشویی بوش آشنا کنیم ، پس با ما همراه باشید.

شایع ترین مشکلات در تعمیرات ماشین لباسشویی

نقص فنی و خرابی احتمالی هر یک از وسایل برقی اجتناب ناپذیر است و ارتباط مستقیمی با اینکه از چه مارکی دستگاه خود را خریداری کرده اید و با چه کیفیت و قیمتی ندارد. اکثر تولیدکنندگان و تولیدکنندگان ماشین لباسشویی (سامسونگ ، ال جی ، جنرال الکتریک ، کندی ، کنوود ، بوش ، هایر ، دوو ، ویرپول ، وستینگهاوس و …) سعی می کنند محصولات خود را با بالاترین کیفیت به بازار جهانی عرضه کنند.

اما در برخی موارد این مشکلات ناشی از عدم استفاده صحیح و اصولی خریدار از آن است. ماشین لباسشویی به عنوان یکی از پرکاربردترین وسایل برقی در خانه ، ممکن است با مشکلاتی روبرو شود. با دانستن برخی نکات می توانید دقت خود را هنگام استفاده از آنها افزایش دهید و اگر با مشکلات جزئی روبرو شدید با کمی دقت می توانید آنها را برطرف کنید.

در برخی موارد قطعاً لازم است با نمایندگی مجاز بوش تماس بگیرید تا از خدمات لازم بهره مند شوید. اگر دستگاه شما دارای کارت ضمانت است و تاریخ درج شده روی آن هنوز به پایان نرسیده است ، برای سرویس دهی به دستگاه ، اگر فاقد کارت هوایی هستید ، حتماً با نماینده آن مارک در شهر خود و یا در شهرهای نزدیک محل زندگی خود تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات بوش در سراج

در صورت مشاهده هر کدام از مشکلات زیر به نمایندگی تعمیرات بوش در سراج مراجعه کنید

ماشین لباسشویی روشن نمی شود (سوکت و دوشاخه را بررسی کنید ، تست موتور ماشین لباسشویی)
دستگاه برق دارد و چراغ های آن روشن است ، اما عملیات شستشوی انتخابی جدید شروع نمی شود. (بررسی موتور تایمر)
عملیات تجزیه به درستی انجام نمی شود (شیر تغذیه ، فیلتر ورودی برقی ، بررسی هیدرواستات)
در هنگام شستشو ، به ویژه در خشک کن ، دستگاه به شدت لرزش می کند. (دستگاه تراز نشده است)

دیگر مشکلاتی که می توانید مشاهده کنید.

ماشین لباسشویی با نشت آب روبرو است (بررسی کنید که خرطوم هیدرواستات آسیب ندیده است ، پیچ هیدرواستات را تنظیم کنید ، سوراخ نشده مخزن آبگیری ، لاستیک اطراف درب و غیره را بررسی کنید)

آب داخل مخزن دستگاه گرم نمی شود (ترموستات و عنصر گرمایش و سیم رابط را بررسی و تنظیم کنید)
شنیدن صدای بلند از دستگاه هنگام کار (مخزن ، یاتاقان های موتور ، میزان لباس قرار داده شده در دستگاه را بررسی کنید)

عملیات تخلیه آب دشوار است (پمپ آب و فیلتر و شلنگ خروجی آن را بررسی کنید)
ماشین لباسشویی در اواسط برنامه شستشو دیگر کار نمی کند.
کف از بالای مخزن نشت می کند (از پودر مناسب برای ماشین استفاده نکنید)

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *