نمایندگی تعمیرات بوش در نازی آباد

نمایندگی تعمیرات بوش در نازی آباد

لرزش ماشین لباسشویی و مراجعه به نمایندگی تعمیرات بوش در نازی آباد

احتمالاً بارها دیده اید که ماشین لباسشویی روشن می شود ، اما هنگام شستشو و خشک کردن لباس شروع به لرزش می کند. در این حالت اولین مشکلی که به ذهن مردم خطور می کند و بارها مطرح شده است عدم انطباق دستگاه است ، اما دلایل زیادی برای لرزش دستگاه وجود دارد که باید برای جلوگیری از مشکلات جدی و پرهزینه تر دنبال شود آسیب رسیدن به کمک فنرها و تسمه های دستگاه باعث لرزش ماشین لباسشویی در هنگام شستشو و خشک شدن لباس می شود که نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. به همین علت رفتن به نمایندگی تعمیرات بوش در نازی آباد در اولویت قرار می گیرد.

همچنین ، نقص در شافت و تحمل ماشین لباسشویی ممکن است یکی از دلایل این لرزش باشد ، در این صورت لازم است به تعمیرکار متخصص یا نمایندگی مجاز مراجعه و از آنها کمک بگیرید ، زیرا تعمیر یا چرخش این یک کار تخصصی است و بدون دانش و مهارت کافی نمی توانید آن را به درستی انجام دهید.

خرید ماشین لباسشویی جدید یا تعویض قطعات آسیب دیده هزینه زیادی را صرف می کند ، بنابراین آنها معمولاً ترجیح می دهند تا آنجا که ممکن است با تعمیرات مشکل را برطرف کنند. در واقع لرزش و لرزش ماشین لباسشویی یکی از رایج ترین مشکلاتی است که معمولاً بسیار آزار دهنده و نگران کننده است. بعضی اوقات این مشکل به دلیل استفاده بیش از حد از ماشین لباسشویی است. در ماشین لباسشویی درب ، قطعه ای به نام کمک فنر در جلو قرار می گیرد تا از حرکت زیاد دیگ دستگاه جلوگیری کند. حال اگر مدت طولانی است که از ماشین لباسشویی خود استفاده می کنید و این قطعه را تعویض نکرده اید ، باید آن را تعویض کنید تا از این لرزش ها و لرزش های آزار دهنده خلاص شوید.

ظرفیت مخزن ماشین لباسشویی

ظرفیت مخزن ماشین لباسشویی متفاوت است و لازم است لباس با توجه به ظرفیت آنها در داخل ماشین قرار گیرد. حال اگر مقدار این لباس ها بیشتر از ظرفیت دستگاه باشد ، دستگاه نمی تواند برنامه را شروع و اجرا کند ، در این صورت کاهش حجم لباس ضروری است.

نمایندگی تعمیرات بوش در نازی آباد

عدم بسته شدن درب ماشین لباسشویی | نمایندگی تعمیرات بوش در نازی آباد

اگر درب ماشین لباسشویی کاملاً بسته نباشد دستگاه شروع به کار نمی کند. زیرا یک قطعه پلاستیک به نام سوئیچ در زیر درب دستگاه نصب شده است که بسته شدن کامل درب را فعال می کند. لازم است سوئیچ درب به صورت دوره ای بررسی شود و در صورت داشتن مشکل ، تعمیر و تعویض آن ضروری است.

صفحه کنترل اصلی ماشین لباسشویی

در ماشین های لباسشویی با قابلیت کنترل الکترونیکی ، کلیه اجزای دستگاه توسط برد کنترل می شوند. حال اگر برد نتواند ولتاژ مورد نیاز موتور ماشین ، موتور تخلیه ماشین لباسشویی ، قفل درب ماشین و شیر پر کننده را تأمین کند ، ماشین لباسشویی روشن می شود اما روشن نمی شود. در این حالت بررسی برد کنترل دستگاه ضروری است اما باید توجه داشت که بازرسی ، تعمیر و تعویض این قطعه باید توسط تعمیرکار مجرب یا نمایندگی های مجاز انجام شود زیرا این قطعه بسیار حساس و پیچیده است و به دانش و مهارت بالایی نیاز دارد. دارد.

کلید شروع ماشین لباسشویی

عملکرد کلید استارت ماشین نیز یکی از دلایل کار نکردن ماشین لباسشویی است. کلید شروع بر روی برد نصب شده و در صورت خراب شدن ، ماشین لباسشویی روشن می شود ، اما کلید کار نمی کند ، یعنی دستور شروع به صفحه کنترل ارسال نمی شود ، بنابراین ماشین لباسشویی شروع به کار نمی کند. در این حالت لازم است کلید استارت دستگاه را بررسی کرده و در صورت خرابی ، ماشین لباسشویی خود را تعمیر کنید.

تایمر حجم ماشین لباسشویی و مراجعه به نمایندگی تعمیرات بوش در نازی آباد

در بعضی از مدل های ماشین لباسشویی ، سوئیچ استارتر بخشی از تایمر دستگاه است. در این حالت لازم است که میزان استارت را بررسی کنید تا مطمئن شوید شافت برای فعال سازی سوئیچ مشکلی ندارد. اگر از ماشین لباسشویی به طور مداوم و بیش از حد استفاده شود ، ممکن است حجم شافت هدر رود ، در این صورت نمی تواند مکانیسم سوئیچ را تغییر دهد. بنابراین ، باید میزان صدای تایمر شروع را تغییر دهید.

در صورتی که هر کدام از مشکلات بالا را مشاهده کردید، می توانید با نمایندگی تعمیرات بوش در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *