نمایندگی تعمیرات بوش در آیت الله کاشانی

نمایندگی تعمیرات بوش در آیت الله کاشانی

صدای بوق یخچال و کمک از نمایندگی تعمیرات بوش کاشانی

این صدا نسبت به صداهای دیگر روی اعصاب بسیار بلندتر است. دلیل این صدا اگر درب یخچال و فریزر برای مدت طولانی باز نماند ، احتمالاً می تواند یکی از دلایل زیر را داشته باشد: نقص لاستیک اطراف درب یا گرفتگی شیر هوا یا مشکل فن در صورت وجود مشکلی در صفحه یخچال و فریزر یا اگر اپراتور در یخچال یخ زده است ، اگر مشکلی در صفحه یخچال وجود دارد ، باید با تعمیرکار مشورت کنید ، و اگر لاستیک یخچال شل است یا اپراتور یخ زده است ، احتمال دارد که شما خودتان نیز می توانید این مشکل را برطرف کنید. در ادامه با نمایندگی تعمیرات بوش در آیت الله کاشانی همراه ما باشید.

علت سر و صدا در یخچال و فریزر

اکنون که با انواع صدا آشنا شدیم ، می توانیم به دلایل اصلی صدا در یخچال بپردازیم.

شکستگی تیغه های یخچال مراجعه به نمایندگی تعمیرات بوش در آیت الله کاشانی

پروانه یخچال و فریزر هنگام چرخش با سرعت زیاد ممکن است صداهای بلند و نامناسبی ایجاد کند. این می تواند به این دلیل باشد که ممکن است هنگام جابجایی یخچال یا هنگام راه اندازی یخچال ، پروانه خنک کننده یخچال برخورد کرده باشد ، یا ممکن است به دلیل وجود یک قطعه در اطراف موتور یخچال مانند سیم یا لوله در چرخش پروانه باشد.

نمایندگی تعمیرات بوش در آیت الله کاشانی

موقعیت یخچال ناهموار

اگر کمپرسور ، موتور و سایر اجزای یخچال روی سطح صاف نباشند ، نمی توانند به درستی کار کنند. دلیل این عدم انطباق می تواند ناهمواری یخچال باشد ، به همین دلیل ممکن است یخچال صداهای نامعقولی ایجاد کند.

مشکلات یخچال فریزر

هنگام پر کردن منبع آب یخ اغلب صدایی می شنوید. این صدا در بیشتر مواقع طبیعی است اما گاهی غیرطبیعی می شود. اگر یخ ساز یخچال شما بعد از پر شدن فنر و بعد از چند دقیقه هنوز هم صدای مداومی می دهد ، این صدا احتمالاً یک نشانه است. این یک مشکل است. فراموش نکنید که فریزر یخچال را روشن کنید بدون اینکه آب کافی در منبع آن باشد ، می تواند در آینده برای یخچال شما مشکل ایجاد کند

دریچه هوا و تأثیر آن بر صدای یخچال | کمک از نمایندگی تعمیرات بوش در آیت الله کاشانی

بسته به نوع یخچال و فریزر شما ، تعدادی دریچه هوا در داخل و خارج آن قرار دارد. اگر یخچال و فریزر شما در کناره ها است یا فاصله کمی از دیوار را دارد یا وسایل دیگر نزدیک به آن هستند ، باعث می شوند جریان هوا با آن برخورد کند. دستگاه ها یا دیوارها باعث ایجاد صدا می شوند اگر یخچال شما از داخل فن دارد ، بهتر است محتویاتی که در یخچال قرار می دهید با فن فاصله داشته باشد تا در هنگام برخورد هوا با آنها صدا ایجاد نشود.

برای حل تمامی این مشکلات می توانید به نمایندگی تعمیرات بوش مراجعه نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *