نمایندگی تعمیرات بوش در باغ فیض

نمایندگی تعمیرات بوش در باغ فیض

مشکل در کلید سطح آب ماشین لباسشویی و مراجعه به نمایندگی تعمیرات بوش در باغ فیض

کلید سطح آب که سوئیچ فشار نیز می باشد ، ولتاژ ورودی به شیر برقی را کنترل می کند. یعنی جریان از تایمر یا برد الکترونیکی به سوی کلید فشار و از کلید فشار به شیر برقی می رسد. و هنگامی که مقدار آب در سبد شستشو به مقدار مناسب رسید ، کلید فشار جریان را از شیر برقی خاموش کرده و آبگیری را متوقف می کند، پس از آن جریان به سمت موتور هدایت می شود و مرحله چرخش آغاز می شود ؛ اگر سوئیچ فشار مشکلی داشته باشد ، ممکن است جریان را از شیر برقی قبل از رسیدن آب به مقدار مناسب قطع کند یا این کار را از ابتدا انجام دهید ، در این صورت باید تعویض شود. سلامت سوئیچ توسط یک مولتی متر بررسی می شود که به صورت تخصصی انجام می شود و باید توسط نمایندگی تعمیرات بوش در باغ فیض انجام شود.

فشار آب و تماس با نمایندگی تعمیرات بوش در باغ فیض

شیر برقی ماشین لباسشویی برای عملکرد صحیح به حداقل فشار آب نیاز دارد. در نتیجه ، فشار کم آب در آشپزخانه در بعضی موارد مانند آپارتمان ها می تواند مشکلاتی ایجاد کند و این می تواند مانع از ورود آب به ماشین لباسشویی شود.

پودر ماشین لباسشویی کثیف

پس از عبور از شیر برقی ، آب وارد جپوداری می شود و از آنجا به صورت اسپری یا دوش وارد جپوداری می شود. در صورت کثیف شدن این سوراخ ها ، فشار آب در پودر فک بسیار کم شده و یا قطع می شود. برای حل این مشکل می توانید ژاپودر را بیرون آورده و ماشین لباسشویی را با برس داخل مخزن اصلی ژاپودر تمیز کنید.

نمایندگی تعمیرات بوش در باغ فیض

مشکلات سیم کشی ماشین لباسشویی | از دلایل مراجعه به نمایندگی تعمیرات بوش در باغ فیض

تمام قسمت های مربوط به کم آبی ماشین لباسشویی؛ مانند شیر برقی ، هیدرواستات ، سنسور انتخابگر و غیره با سیم کشی از مسیرهای خاص به صفحه الکترونیکی متصل می شوند. هرگونه اتصال و قطع اتصال در مسیر سیم کشی لباس باعث تخلیه صحیح قطعات نمی شود. خرابی پریزهای متصل به اجزای ذکر شده باعث می شود منبع تغذیه به درستی منتقل نشده و عملیات آبگیری انجام شود. انجام عملیات سیم کشی توسط افراد بدون تجربه بسیار خطرناک است و باعث آسیب بیشتر به ماشین لباسشویی می شود. فیلترها از ورود آوار و آب اضافی به ماشین لباسشویی جلوگیری می کنند. فیلترهای ماشین لباسشویی با گذشت زمان مسدود می شوند. بررسی و تمیزکاری منظم هر دو فیلتر باعث افزایش طول عمر ماشین لباسشویی شما و نیاز به سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی شما می شود.

برای تمیز کردن فیلتر پشتی ماشین لباسشویی ، ابتدا مطمئن شوید که دستگاه به منبع تغذیه متصل نیست و سپس هر دو دریچه ورودی آب را بسته و لوله های آب سرد و گرم را جدا کنید. می توانید صفحه فیلتر را از ورودی شیر آب جدا کنید و می توانید آن را با سرکه سفید یا پاک کننده های سطح آهک تمیز کنید. برای تمیز کردن فیلتر جلوی دستگاه می توانید درب زیرین دستگاه را باز کنید ، فیلتر را به سمت چپ بکشید و سپس به صورت افقی قرار دهید و پس از تمیز کردن فیلتر ، آن را در جای خود قرار دهید.

نتیجه

دلایل مختلفی وجود دارد که نباید ماشین لباسشویی تخلیه شود یا باید به آرامی تخلیه شود. بعضی اوقات افراد فراموش می کنند دریچه ورودی آب را باز کنند. یکی از دلایلی که ماشین لباسشویی نمی تواند آب بگیرد بسته بودن شیر آب است و شما می توانید برای اولین مرحله با بررسی باز بودن شیر آب مشکل را به همین راحتی حل کنید. برای بررسی در مرحله اول برای تعمیر ماشین لباسشویی ، باید شیر ورودی را بررسی کرده و برای اطمینان از سالم بودن آن یک سطل آب درون آن قرار دهید و فشار آب موجود در آن را اندازه بگیرید.

اگر در مرحله بعدی سالم باشد. باید شیلنگ ها را چک کنید تا پیچ نخورند. اگر سوپاپ ها مشکلی دارند آنها را تعویض کنید و اگر مشکلی ندارید در مرحله سوم ماشین لباسشویی را آبگیری نکنید. شیر برقی و فیلترها باید بررسی شوند. شما باید ماشین لباسشویی را باز کنید و برق DC را به شیر برقی وصل کنید. اگر آب از آن عبور کند ، متوجه خواهید شد که خطایی از شیر برقی نیست و باید فیلترهای آن را بررسی کنید.

اگر فیلترها کثیف هستند ، آنها را تمیز کنید تا بتوانید دلیل کم آبی ماشین لباسشویی را حل کنید. اگر شیر برقی و فیلترها سالم بودند ؛ در مرحله بعد ، مشکل کم آب شدن ماشین لباسشویی از بین بردن پودر آن است و برای حل آن باید پودر را بیرون آورده و از ماشین لباسشویی جدا کنید و قسمت بالایی آن را تمیز و تمیز کنید. با یک برس شستشو ، و در این مورد مشکل دستگاه لباسشویی شما حل می شود.

برای حل تمامی این مشکلات می توانید به نمایندگی تعمیرات بوش مراجعه نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *