نمایندگی تعمیرات بوش در تهران نو

نمایندگی تعمیرات بوش در تهران نو

در حال حاضر مکانیسم بالشتک سازی کلیه ماشین های لباسشویی در مارک های مختلف یکسان است. از آنجا که اجزای ماشین لباسشویی مشابه و تسلط کامل بر نحوه عیب یابی و تعمیر آنها به رفع مشکلات احتمالی همه ماشین لباسشویی در مارک های مختلف کمک می کند. در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم که چرا باید به نمایندگی تعمیرات بوش در تهران نو مراجعه نمایید. نمایندگی تعمیرات بوش توانسته ارائه دهنده خدمات برتر در زمینه تعمیر لباسشویی باشد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

چرا ماشین لباسشویی روشن می شود اما کار نمی کند؟

ممکن است برای شما اتفاق افتاده باشد که هنگام بازگشت از سفر در حالی که لباس تمیزی ندارید ، قصد دارید ماشین لباسشویی را روشن کنید یا در آخر هفته با کوهی از لباسهای کثیف بنشینید. ماشین لباسشویی را ملاقات کرده و روشن کنید. در این شرایط توجه داشته باشید که ماشین لباسشویی خراب است و علی رغم روشن شدن ماشین برنامه را اجرا نمی کند.

در این شرایط ، اولین راهی که به ذهن شما خطور می کند ، جستجوی علت بروز مشکل در اینترنت و رفع آن بدون کمک تعمیرکار است. متأسفانه این امکان وجود ندارد زیرا عوامل زیادی منجر به این امر می شود و اگر بدون دانش و مهارت سعی در حل مشکل داشته باشید نه تنها موفق نخواهید شد بلکه مشکلات بزرگتری را ایجاد خواهید کرد.

دلایل زیادی برای روشن نشدن ماشین لباسشویی وجود دارد ، بعضی از آنها ساده هستند و می توانید به تنهایی مشکل را برطرف کنید ، اما برخی دیگر پیچیده است و بدون دانش و مهارت کافی نمی توانید از عهده آن برآیید و نیاز به بررسی تخصصی دارید. دارای تعمیرات ماشین لباسشویی.

نمایندگی تعمیرات بوش در تهران نو

ماشین لباسشویی برقی

اولین چیزی که باید جستجو کنید برق ماشین لباسشویی است. شما باید اطمینان حاصل کنید که برق به دستگاه می رسد و در سیم های برق قطعی یا خرابی برق وجود ندارد. بنابراین همیشه قبل از هر اقدامی قدرت دستگاه را بررسی کنید.

موتور ماشین لباسشویی و مراجعه به نمایندگی تعمیرات بوش در تهران نو

چرخش دیگ بخار دستگاه به عهده موتور است. بعضی اوقات وقتی ماشین لباسشویی روشن است ماشین لباسشویی روشن نمی شود و صداهای بلندی مانند وزوز از موتور ماشین را می شنوید که نشان دهنده مشکلی در موتور ماشین لباسشویی است. در این شرایط لازم است برای بررسی موتور از تعمیرکار خبره با تجربه و یا نمایندگی های مجاز کمک بگیرید و در صورت مشاهده مشکلی برای رفع آن اقدام کنید.

اگر موتور ماشین لباسشویی به دلیل استفاده بیش از حد یا در موقعیتی که جریان هوا وجود ندارد بیش از حد گرم شود ، لازم است برای مدتی ماشین را خاموش کنید تا ماشین لباسشویی به حالت اولیه خود برگردد. اما اگر این اتفاق مداوم رخ دهد ، برای عیب یابی موتور دستگاه و رفع مشکلات آن باید از یک تعمیرکار کمک بگیرید.

چرخ دنده ماشین لباسشویی

خرابی دنده دلیل دیگری برای کار نکردن ماشین لباسشویی است. در واقع دستگاه روشن است اما حرکت شافت موتور به محور تایمر منتقل نمی شود و چرخه عملکرد دستگاه شروع نمی شود. در این حالت لازم است چرخ دنده ها بررسی شود و در صورت لزوم آنها را تعویض کنید.

آب ورودی ماشین لباسشویی و تعمیر آن توسط نمایندگی تعمیرات بوش در تهران نو

گاهی ممکن است ماشین لباسشویی روشن شود اما آب به آن وارد نمی شود. در این حالت لازم است ابتدا ورودی آب را بررسی کرده و از ایمن بودن آن اطمینان حاصل کنید ، زیرا ممکن است شیر ​​آب ورودی یا لوله های آب به دلایلی مسدود شده یا مشکلی داشته باشد. و نیاز به تعمیر دارد. فیلتر ورودی برقی را نیز بررسی کنید زیرا از ورود آب به دستگاه جلوگیری می کند و باید تمیز شود. خرابی تایمر دلیل دیگری برای ورود آب به ماشین لباسشویی نیست ، شما باید از سلامت تایمر اطمینان حاصل کنید و در صورت خرابی آن را تعمیر یا تعویض کنید.

شیر برقی معیوب از ورود آب به ماشین لباسشویی جلوگیری می کند. در این حالت لازم است ماشین لباسشویی را از برق بکشید و شیر برقی را آزمایش کنید. در صورت وجود هرگونه مشکل ، تعمیر و جایگزینی آن ضروری است.

هیدرواستار معیوب نیز یکی از دلایل عدم ورود آب به دستگاه است. شما باید با دمیدن در لوله ورودی هیدرواستات عملکرد پلاتین هیدرواستاتیک را بررسی کنید. در صورت برطرف نشدن مشکل لازم است استارت هیدرولیک تعویض شود تا مشکلات برطرف شود.

۴.۹/۵ - (۱۵ امتیاز)

4 دیدگاه برای “نمایندگی تعمیرات بوش در تهران نو

  1. ریحانه صابری گفته:

    سلام خسته نباشید
    بعد از اینکه برق رفت و اومد یخچال و فریزر کار میکنه ولی مانیتور روی یخچال که دما و… رو نشون میده هعی خاموش روشن میشه و کار نمیکنه دکمه‌هاش
    چه‌کار باید کرد؟

    • پشتیبانی گفته:

      با درود
      اگه محافظ سر راهش دارید خارج کنید و مستقیم به برق بزنید اگه باز هم چشمک میزد و کار نمیکنه حتما باید بازدید بشه

  2. نازنین مرادی گفته:

    سلام وقت بخیر
    ما یک یخچال دو قلو بوش داریم که پشت یخچال از داخل همیشه خیس هست و در قسمت بالایی جامیوه هم همیشه آب جمع میشه این طبیعیه؟ لطفا راهنمایی کنید علت این رطوبت خیسی داخل یخچال دو قلو بوش دلیلش چیه؟

    • پشتیبانی گفته:

      با سلام
      بله تعرق در یخچال بوش نرمال است و این بخاطر دیفراست کردن و ذوب شدن برفک پشت صفحه میباشد .اگر این تعرق به زیر جامیوه ای بریزد مشکل دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *